יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

טונה של חדשות טעימות מסטארקיסט


הסיבה היחידה שבגללה הכי אהבתי את חופשת הקיץ ופיללתי שהיא לא תיגמר זה שמעכשיו אני פתורה מלהכין סנדוויצים בכל בוקר,לשטוף,

לחתוך לדאוג לתבל,לנקות את השאריות והכיור ואז לארוז לשים בילקוט אוףףףףףףףףף כמה עבודה בסנדוויץ קטן וזה רק אחד ולי שיהיו בריאים יש 3.


כל בוקר הייתי עומדת מספר דקות ושוברת את הראש מה להכין לילדים שיהיה להם טעים ומזין ולי קל ומהיר להכנה,בכל זאת אני ממהרת להגיע למשרד,והם לספסל הלימודים.

הרבה הצעות קיבלתי ,בניהם גם להכין את הסנדוויץ מבעוד מועד ,האמת ניסיתי,אבל לא אהבתי,הלחם ספג את כל הנוזלים עם זה מהחביתה ,גבינה וכו'...,אז זה ירד מהפרק,

מה שמשאיר אותי עם המטלה של הכנת סנדוויצים בבוקר.

כשהוזמנתי להשקה מיוחדת וטעימה של זוכה מוצר השנה "טונה סטארקיסט"

 השבתי בחיוב,כי מי לא אוהב טונה של סטארקיסט,היא טעימה מזינה ולפי מחקרים גם מומלצת (מומלץ לצרוך 2 מנות דגים שמנים בשבוע),היא מכילה חומצות שמן אומגה 3,חלבון ומהווה מקור מצויין לוויטמינים ומינרלים ,ולמרות שהיא עשירה בכל הטוב הזה היא מומלצת לאלה שעושים דיאטה-יש בה 1% שומן בלבד,אני אישית גדלתי עליה.
הטונה הטעימה שבמשך השנים שידרגה את עצמה וכבר הגיעה עם לימון,עם שמן זית ועוד, ממשיכה להפתיע ולהשתדרג,מעכשיו הטונה משדרת נוחות,מהירות,ניידות רוצים לדעת איך????

טונה סטארקיסט משיקה 2 סדרות מהפכניות שחוסכות לנו זמן יקר,סטארקיסט לה-סלט ,סטארקיסט לה-סנדביץ



סנדוויץ וסלט הם 2 מנות מהירות ועם הסדרה החדשה הם יהיו אפילו יותר מהירות.

כמישהי שלא אוהבת דגים בכלל ,על טונה אני לא מוותרת,למה ? כי טונה אמנם עשויה מדג אבל לא נראית ולא מריחה כמו דג,אני גם לא חוששת לתת אותה לילדים שלי ,כי בניגוד לדגים בטונה אין עצמות קשות ותתפלאו אין בזה חומרים משמרים,
והיא גם זמינה לי כל השנה היא מוכנה להגשה.

 בסדרה של טונה לה-סלט תוכלו למצוא טונה עם רוטב שמן זית שום ולימון,טונה ברוטב קיסר וטונה ברוטב ויניגרט(כל הרטבים האהובים-כבר לא צריך להוציא את כל הבקבוקים לתיבול הכל נמצא כבר שם),הרוטב בכמות נדיבה שמספיקה לסלט גדול,,בשנייה הסלט משדרג עצמו והופך לעשיר יותר.

בסדרת טונה לה-סנדביץ גם כן יש 3 מוצרים,טונה ומיונז מופחת שומן עם תוספת שמשתנה-מלפפון חמוץ,צ'ילי או בצל מטוגן,.

מעכשיו פשוט להכין סנדוויץ מעורר גאווה ,איכותי,טעים ומזין ,רק לפתוח קופסא ולמרוח ישירות על הסנדוויץ.

קופסאות הטונה מגיעות עם מכסה פלסטיק לסגירה חוזרת במקרה ולא סיימתם את מלוא הקופסא,כך שהטריות נשמרת. 


שנת הלימודים השנה הולכת להיות מעניינת משודרגת וללא ספק טעימה!!!

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות נבחרות בכל רחבי הארץ.