יום שבת, 5 בספטמבר 2015

האפליקציה שתחזיר לדואר ישראל עטרה ליושנה.

דואר ישראל ,לאחרונה נוצרה לו תדמית שלילית ,דואר ישראל שמאז ומעולם היה מזוהה עם סמל הצבי,

המסמל מהירות בשירות הפך להיות צב,איטיות בשירות ושעות של המתנה בתור נוכח הצמצומים .

כבר לפני השעה שמונה בבוקר ,לפני שנפתחים שערי הדואר משתרך לו תור ארוך ,לפעמים אנשים כדי להתייעל לוקחים תור וממשיכים בעיסוקם ,לפעמים הם חוזרים לאחר שעה ועדיין לא הגיע תורם.

כשאני מקבלת את הפתק הוורוד לדואר רשום אני מצד אחד שמחה ומצד שני מתבאסת,אני מתבאסת רק מעצם 

המחשבה על התור הארוך שמצפה לי!!!!!

כששמעתי על האפליקציה החדשה של דואר ישראל ,כזו שתקצר לי את זמן ההמתנה ,הורדתי בלי להסס,

ומיד התחלתי לנסות (אני אוהבת אפליקציות!!!!) כי בדיוק באותו יום קיבלתי את הפתק הוורוד,

אז נכנסתי ובחרתי את הסניף המבוקש,האפליקציה נותנת את הסניף הקרוב אליי ,כך שאפילו אם אתם לא ליד הבית שלכם ,ליד הסניף המוכר לכם ואתם מבקשים לשלם/להעביר בעלות /לשלוח מכתב רשום תוכלו לעשות זאת מכל סניף ע"י האפליקציה.

בגלל שהייתי מצריכה לקבל דואר רשום היה עלי להגיע לסניף שמופיע על הפתק,בחרתי אותו ,ואז בדיוק כמו שמופיע על מסך המגע בכל סניף דואר בחרתי בין האופ' אשנב כל/מטבע חוץ/מסירת דואר ללקוח,בחרתי את מה שאני צריכה,

ואז נותר לבחור מועד ושעה,במידה ואין מקום יירשם כי "לא נותרו מקומות פנויים בתאריך זה...." 

באפליקציה תוכלו לתכנן ביקור חדש ,לנהל מעקב /יומן לביקורים שלכם ,לקבל עדכונים ועוד...

האפליקציה הנפלאה הזו מראה את כתובת הסניף אליו בחרתי להגיע עם מספר טלפון ואפשרות ניווט (מעולה!!!!)כך שאם אתם לא הולכים לסניף המוכר לכם ואתם בעירה אחרת אין כל בעיה,לחיצה על נווט והופ אתם שם ללא בעיה.

הגיע המועד ,תקבלו sms חצי שעה לפני התור המיועד ,לנייד שלכם.


קיבלתי את המסרון (מזל,כי שכחתי שקבעתי שתור) ,הגעתי לסניף ,שכרגיל היה הומה אנשים,לחצתי במסך 


הכניסה "יש לי תור מוזמן",קיבלתי מספר וחיכיתי,לא עברו 2 דקות וקראו לי ,פעם ראשונה שההמתנה היתה כ"כ מהירה.

מי שחשב על האפליקציה הזו ,גאון!!!!

מגיעות לו המון תודות.

דואר ישראל,רק הגעתי כבר יצאתי,כמה נפלא ,מעכשיו תשלחו לי הרבה רשומים!!!!

האפליקציה עצמה מאוד נוחה קלה ופשוטה ,חוסכת זמן יקר ועמידה ממושכת בתור,תנסו ותודו לי אח"כ.

עוד דברים שתמצאו באפליקציה-

להורדת האפליקצייה -כאן  (גם לאייפון וגם לאנדרואיד)