יום שבת, 12 בספטמבר 2015

Free Spirit Run -צמידי ריצה מעוררי השראה

כל בוקר אני קמה ומחליטה הערב אני מתחילה הליכות,ואז כשמגיע הערב,אני מוותרת לעצמי ודוחה למחר,וכך כל יום.

אני שייכת לקבוצה של אנשים שזקוקים לעידוד ,אמנם אני החלטית אבל כשזה מגיע לביצוע ,קשה לי,מודה.
 
לאחרונה קשה להשיג אותי ,כך אומרים לי כולם ,אני עובדת קשה וכאני מגיעה הביתה אני חייבת לנוח ואפילו להטעין את הנייד לא נשאר לי כוח.
מי שראה אותי בימים האחרונים שם לב לצמיד הצבעוני שמעטר את ידי,
צמיד עם לוחית "תפוס אותי אם תוכל"-לי זה הזכיר בהתחלה את סרטו של לאונרדו,אבל כשחשבתי על זה לעומק זה גרם לי לרצות להגביר קצב,
קצב ההליכה שבינתיים חזרה למסלול שלי,מתגברת מיום ליום..
 
לפעמים אנחנו צריכים מעט מוטיבציה מכל דרך שהיא,
 תכשיט הוא שילוב של יופי והשראה והוא מהווה יופי של מוטיבציה.
זו בדיוק הנקודה שעליה חשבה המעצבת נטע ויצמן,
כשיצרה צמידי ריצה מעוררי השראה,
הצמידים צבעוניים ,אופנתיים ויפים עשויים סיליקון בשילוב
לוחית דקה שעליה מוטבע משפט מעורר השראה.
אפשר להתקלח איתם והכי חשוב לרוץ איתם.
 
הצמיד מזכיר לי בכל רגע את חשיבות הספורט לגוף ולנפש,
מדרבן אותי בלי קול רק באמצעות המילים החרוטות עליו,
הצמיד הוא דרך נפלאה לזכור!!!





 
כשיש תשוקה לספורט,הנפש מלאה בהשראה והכל נראה אפשרי!!!!
 

מחירים לצרכן: 277 ש' (מחיר השקה).


להשיג בחנות PRO RUUNNER – מרכז הריצה של ישראל, כנרת 13 בני ברק.