יום שישי, 2 באוקטובר 2015

אופנה מלאת אהבה אפרת בסנדלוב+קופון הנחה לקוראות הבלוג 20%

אני אוהבת חיה ונושמת אופנה,תמיד מתעדכנת מה חדש ומה מתאים למבנה הגוף האגסי שלי,ברשתות הכל חוזר על עצמו ובכמויות וכבר קרה שאני וחברה באנו לבושות באותו הבגד ,מי שלא חוותה זו היתה פדיחה לשמה,
מאז אנחנו מעדכנות ב-sms ,לפעמים הכמויות האדירות נראה כי לכולנו תלבושת אחידה.

לאחרונה אני מוצאת עצמי משוטטת באתרי אופנה מהארץ ומחו"ל ,הכל כדי למצוא את הפריט המיוחד משהו שלא ראיתי הרבה כמותו,אני אמנם לא מעצבת אבל זה רעיון שעובר לי מידי פעם.

יש היום הרבה אתרי אופנה ברשת,למעשה הם צצים כפטריות לאחר גשם,
אבל יש אתר אחד שמאגד בתוכו מעצבים ישראלים מוכשרים של אופנה ואקססוריז,הפריטים מיוחדים כאלה שלא רואים ברשתות ובחנויות.

להיות מעצב אופנה צעיר זה אתגר,בין אם זה בארץ(בעיקר) או בחו"ל ,לעמוד מול שוק המעצבים הוותיקים בד בבד עם המציאות הכלכלית "הנושכת",אבל למרות הכל יש כאלה שמצליחים להתרומם ולעשות זאת בגדול.

כשוטטתי באתר נעצרתי ליד כמה פריטים מקסימים מלאי שיק וסטייל,אבל כמה לא מפתיע מה שבחרתי אזל מהמלאי,לא אמרתי נואש והשארתי בהערה למעצבת את מספר הנייד שלי להתקשרות.

למחרת קיבלתי טלפון בצד השני אפרת,המעצבת,"הי דנה זו אפרת,לגבי הדגם שביקשת ,הוא באמת אזל מהמלאי אבל הי,אשמח לעצב לך חדש".

העיצובים של אפרת נעים בין הקזו'אל ועד לשמלות ערב ואפילו שמלות כלה,אפרת היא מעצבת עם מעוף היא מליאת תשוקה בכל הקשור והנוגע לאופנה.

העיצובים שלה ניחנים בקו צעיר ,מושך,קלאסי ומאוד דומיננטי,אפרת מעצבת לכל מידה ומידה גם מידות גדולות ימצאו אצלה מענה ואפילו בגד נפלא.

ביקשתי מאפרת 2 דגמים האחת חולצה והשני מכנס ,עור מיוחד בשילוב ז'מש(ידעתם שהעור חוזר ובגדול החורף?!מבחינתי הוא אף פעם לא יעזוב,חוץ מחודשי הקיץ),אפרת ניגשה מיד למלאכה ותוך שבוע הכל היה גמור ומוכן
הגעתי אליה למדידות ובגלל שהכל התנהל דרך טלפון ,נכנסנו למקצה שיפורים ,זו היתה הפעם הראשונה שהגעתי לסטודיו של אפרת שנמצא בראש"לצ אבל משיחות הטלפון הרגשתי כאילו אנחנו מכירות שנים,אפרת ניחנה בסבלנות וסובלנות ויכולת הקשבה ,היא בעלת חוש עיצוב יוצא מן הכלל הסגנון שלה צעיר ואופנתי,אפרת מיד סימנה את התיקונים הנדרשים ואמרה תחזרי בעוד שבוע,לאחר שבוע הבגדים היו מוכנים את החולצה לבשתי ביום למחרת וקיבלתי המון מחמאות ,המכנס יחכה לחורף ,בכל זאת שילוב של עור וז'מש,מחמיאים במיוחד.

והנה הצצה לבגדים שעיצבה אפרת המוכשרת:






לינק לאתר של אפרת-כאן
לחנות במרמלדה-כאן
ועכשיו הטבה מיוחדת לקוראי הבלוג לרכישה באתר,20% הנחה על כל העיצובים,בהערות רישמו "בלוג מתרשמת ורושמת" ואפרת תחזור אליכן.

אני והחולצה שעיצבה אפרת-





האדם הוא בר חלוף-האומנות היא בת אלמוות.