יום שבת, 17 באוקטובר 2015

עכשיו גם ילדים גדולים נהנים מהאיכות של לורה סוויסרה.

הקטנה שלי אוהבת נסיכות וכל היום מבקשת לקרוא ובעיקר שיספרו לה סיפורי פיות ,אגדות,נסיכות וכו'...

בלילה לפני שהיא פורשת לישון היא מבקשת את בובות הנסיכות שלה כדי לחבק אותן קרוב קרוב,

עכשיו היא יכולה אפילו לישון עם הדמויות שהיא אוהבת,להתכסות איתן,שהן יקיפו אותה ,

עם המצעים החדשים של לורה סוויסרה הילדה שלי מרגישה שהדמויות שהיא כ"כ אוהבת יוצאות אליה מתוך הספר,מחבקות ועוטפות אותה,
שלגיה,בת הים הקטנה,מיני ועוד....כולם אהובים על הילדים.

בלילה כשאני מביטה בה ישנה עם הדמויות שהיא אוהבת ,היא נראית כ"כ רגועה ושלווה ואני מנשקת אותה במצח ומאחלת לה שהחיים שלה יהיו שלווים ,רגועים ויפים כמו באגדות,כי היא הנסיכה היחידה שלי והאהובה שלי.







המצעים איכותיים ,הם עשויים 100% פוליאסטר גודלם: 90/200
הם מיועדים למיטת יחיד ,הסט כולל סדין,ציפית וציפה.

מחיר מומלץ לצרכן-129 ש"ח

ניתן למצוא את מיני,מיקי מכוניות ונסיכות דיסני.
לרכישה היכנסו לאתר כאן