יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

כך תבטיחי לעצמך עור רענן ונקי

קרני השמש והרדיקלים החופשיים גורמים לנזקים (לא מיידי אבל בטווח הרחוק)לעור הפנים,שהרי עור הפנים הוא הראשון להיפגע והופך במשך הזמן לחסר ברק ונטול חיים,הדרך הקלה והפשוטה לשמור ולהפיח בעור שלנו חיים ורעננות,זה בעזרת פילנג שבעצם מסיר את שכבת העור העליונה ומנקה עודפי לכלוך ,שומנים ואיפור שהצטברו.

אמנם זה לא יעלים כתמים וגם לא יחליק קמטים ,אבל זה כן יחדש את העור ינקה אותו ,יחזיר לו את האלסטיות שלו ,ישווה לו מראה רענן יותר וללא ספק ישפר את זרימת הדם.

לאחרונה ניסיתי פילנג מעולה של ד"ר עור -מותג המתמחה בתחום הדרמו-קוסמטיקס,התרכובת שלו מכילה גרגירים עדינים לניקוי יסודי להסרת תאים "מתים",המוצר מגיע במצב של ג'ל ונמרח היטב על העור התחושה שמתקבלת בזמן המריחה היא תחושה של גרגירי חול עדינים המקרצפים את העור ,המוצר מתאים לכל סוגי העור כולל בעלי עור רגיש,בניגוד לפילנג הרגיל שנמכר בחנויות הפילינג של ד"ר עור חודר ומטהר לעומק את הנקבוביות,העור שלי זוהר יותר ,בריא יותר,רענן ונקי גם מנקבוביות וגם משומנים ולכלוך שהצטברו .
המוצר מכיל תמצית אלוורה להרגעה ושמירה על לחות העור.

מחירו זול יותר מביקור אצל קוסמטיקאית והתוצאות ניראות לעין כבר לאחר הפעם הראשונה, מחירו 90.90 ש"ח ל-100 מ"ל,הוא מגיע בשפורפרת ,כך שהניצול יהיה מקסימלי.

כל כמה זמן?? פעם בשבוע ,מספיק לעור על מנת לא לייבש אותו.

לאחר הפילנג מומלץ למרוח מסכה ולחות.

את המוצרים הנהדרים של ד"ר עור ניתן להשיג ברשתות הפארם ,בבתי המרקחת ובקופות החולים.