יום שבת, 3 באוקטובר 2015

מה הקשר בין פטריות לסרטן????

חודש אוקטובר הוא חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד,אפילו כשאני כותבת את זה אני מתמלא בעצבות,

גם אני הכרתי נשים קרובות שחלו במחלה גם כאלה שנבדקו וגילו בזמן,חשוב מאוד לבדוק ולהיבדק ,כי על פי מחקרים אחת

משמונה נשים עלולה לחלות בסרטן השד,ובגילוי מוקדם של המחלה ניתן לטפל ואפילו למגר אותה.

אבל אתם תוהים מה הקשר בין פטריות לסרטן? כן,גם אני תהיתי.

הנטורופתית טל בן דוד מסבירה כי,עפ"י מחקרים רבים שנעשו פטריות מסויימות הם בעלות יכולות אנטי סרטניות אשר תורמות למניעת מחלת הסרטן ואף מעכבות הפתחות התאים הסרטניים.

סוגי הפטריות הן-פטריות מאי-טאקי ושי-טאקי.

פטריית מאי-טאקי-מחקרים מראים כי לפטרייה יכוללת לעודד יצירת תאים של מערכת החיסון אשר משמידים ונלחמים בתאים הסרטניים ואף נלחמים בגידול,אכילתן משפרת את יעילות טיפולי הכימותרפיהומפחיתה משמעותית תופעות לוואי.

פטריית שי-טאקי-היא בין פטריות המאכל החשובות ביותר שתורבתו לצרכי מאכל ורפואה,הפטרייה כך התגלה ,מכילה חומר ייחודי הנקרא לנטינאן אשר מחזק את מערכת החיסון ומעכב התפתחות תאים סרטניים.

את הפטריות האלה ועוד ירקות מיוחדים משווקת "חוות תקוע" אשר מקדמת את המודעות למאבק בסרטן השד,במהלך חודש אוקטובר ישווקו הפטריות הטריות במהדורה מיוחדת באריזות וורודות ,עם מדבקה וסרט וורוד,שהוא מזוהה כסמל של המאבק בסרטן השד,חלק מההכנסות יועברו לתרומה לעמותת אחת מתשע.





הפטריות מעשירות כל מנה,יש לבשל אותן לפני האכילה.

אני הוספתי אותן לרוטב השמנת של הפסטה ,היה מעדן,הן קלות לחיתוך ובשרניות מאוד.

מחירן-10-12 ש"ח (למשקל של 125-150 ג"ר)

ניתן לרכוש גם מיובשות במחיר זהה ל-25 ג"ר.

את הפטריות תוכלו לרכוש בכל רשתות השיווק ,לנוחותכם מתכונים מעולים
בשילוב הפטריות כאן

שתהיו לי בריאים,תשמרו על עצמכן ולכו להיבדק!!!!!