יום שבת, 31 באוקטובר 2015

מניפה של זמנים-תגידו שלום למורים הפרטיים!!!!

הווה פשוט,הווה מתמשך ,עבר פשוט,מתמשך,הווה מושלם פשוט,מושלם מתמשך וכו'......

נראה כי קל ללכת לאיבוד בתוך כל מה שקשור לדקדוק אנגלי.

בבתי הספר שמים דגש על נושא דקדוק אנגלי,זה מהווה חלק עיקרי מהלימוד באנגלית ,לדעתי גם החלק הקשה ביותר לתלמיד,

אנגלית מתחילים היום ללמד כבר בכיתות ב' והדקדוק מצטרף בכיתה ה' ,ילד שעד לא מזמן החל ללמוד את רזי העיברית(בעיברית 3 זמנים בלבד וגם ככה אומרים שעיברית שפה קשה ),פתאום ניאלץ להתמודד עם שפה חדשה ,נוספת,שפה עם לא מעט זמנים.

ואז אנחנו ההורים מגוייסים ולא תמיד ממש זוכרים ,כי אם להיות כנים ציפינו בכליון עיניים לרגע סיום הלימודים ,כי גם אנחנו איך לומר שברנו את השיניים ואת הראש בשינון הזמנים,וגם בלחץ החיים אין לנו ממש זמן .

וביחד מחליטים על מורה פרטית,למרות שזה יקר ,אנחנו דואגים שהילדים שלנו לא יישארו מאחור ויבינו הכל,ההצלחה שלהם חשובה לנו,עם מורה פרטית הילד לומד בקצב שלו,בלי לחץ במקום שהכי מקנה בטחון,
אבל בכל זאת מורה פרטית זו הוצאה לא מבוטלת,והרי כבר הזכרתי שלמדתי שיעור רציני בחיים בנושא חסכון והתנהלות פיננסית נכונה,
ושיעורים פרטיים ל-3 ילדים זו הוצאה כבדה ומשולשת,ואני כמו רבים לא יכולה להרשות ולעמוד בזה,במקצועות כמו תנ"ך ,עיברית ומתמטיקה אני אלופה,אבל באנגלית מדדה.


כמו שמחשבון עוזר לחישוב ומילון לתרגום מילים,תכירו את המניפה שתעזור בדקדוק,המניפה בשבילי היא כמו צידה לטיול,כמו שלא תתנו לילד שלכם לצאת לטיול ללא מזון ,כך כדאי שתציידו אותו המניפה ויפה שעה אחת קודם,למה???.


המניפה מכילה את רוב הזמנים ,היא מוצר מגניב וצבעוני(הצבעוניות שלה משדרת כייפיות כבר לא מדכא ללמוד אנגלית),כל הדקדוק מונח אצלכם בכף היד,בנוסף יש נספח עם מילות שאלה,כינויי גוף,אותיות ניקוד וקיצורים,הלימוד הופך לכייף וחוויה,מעכשיו כל ילד/ה יכול ללמוד בקצב האישי שלו ומכל מקום,בבית באוטובוס ובכל רגע נתון,
ממש כמו המשוואות במתמטיקה שהיו נר לרגלנו בכל מבחן,כזו היא המניפה ,שמרכזת בתוכה את כל הדקדוק,מה שמשאיר לנו להתמקד באוצר מילים,במניפה תמצאו גם דוגמאות.

מי שעומדת מאחורי המניפה ויש לה עליה זכויות יוצרים היא רונית בצלאל המקסימה,בחורה שבין כל כשרונותיה גם מורה פרטית לאנגלית,המניפה היא תוצאה של ניסיונה הרב בתחום .

מה במארז?
ראשית כל החומר מרוכז וערוך כמניפה,כך שאף כרטיסייה לא תלך לאיבוד,
אפשר להשתמש בה שוב ושוב לאורך שנים,להעביר מילד לילד וכו'...
היא עשויה נייר כרום עבה ומנויילן.
המניפה היא דו צדדית וכל זמן מודגש בצבע שונה ,כשרוצים לדלג מזמן לזמן עושים זאת בפשטות ממש כמו באנגלית משמאל לימין,בצורת הטאץ(כמו בסמארט פון).
צד 1
צד 2

בנוסף תמצאו במארז כרטיסי "הכל באחד"-כרטיסי ניווט נפרדים אחד לכל זמן ובהם רמזי שליפה.

מחיר המארז משתווה למחיר שיעור פרטי אחד וחוסך המון שיעורים,כל התלמידים יכולים להנות ממנו.

למה צריך את זה???

1)למנוע שכחה ובלבול.
2)התלמידים משקיעים זמן יקר בשינון חוקי הדקדוק ומזניחים את אוצר המילים.

גם הבן הגדול שלי ניסה את המניפה,הבן שלי שהגיע לחטיבה הגיע ב"פיגור" רציני של חומר באנגלית,בתחילת השנה ניערך מבחן כדי לדעת את הרמה של כל תלמיד ותלמיד,הבן שלי קיבל 60 היום לאחר שנה של שימוש במניפה ולימוד עצמי הבן שלי מקבל 100 ואפילו עונה על שאלות בונוס,הוא שיפר משמעותית את אוצר המילים שלו.

כאמא שהצלחת ילדיי חשובה לי מאוד ,אני ממליצה בחום על המניפה,כשמה כן היא,מניפה את הילד לרמת מצויינות /הצלחה/הבנה.

רוצים לרכוש-היכנסו לכאן
שיהיה בהצלחה