יום שבת, 17 באוקטובר 2015

אייזנברג נוחת בדיוטי פרי

מותג חדש ומעולה עושה עלייה ונוחת היישר בדיוטי פרי ,אייזנברג-מותג שכולו טיפוח ובישום המשדר יוקרה ,המוצרים של המותג מבוססים על פורמולה טריו מולקולרית אשר מוגנת בפטנט,היא מכילה 3 מולקולות מהטבע
שתורמות להתחדשות העור,(אנזים מחדש,ממריץ,מחמצן).

בין המוצרים נוכל למצוא מוצרי טיפוח לעור הגוף והפנים לנשים וסדרת בשמים לגברים ונשים.

אחרי שפיתחו מוצרים ממצקים ומחטבים לגוף הגיע תורו של עור הפנים ,שמישהו ידאג למצק ולחטב אותו,כי בניגוד לגוף התעמלות אי אפשר לעשות לו.

לאחרונה אני שומעת יותר ויותר דיבורים על אנטי אייגי'נג וחומצה היאלורונית.

המוצר שאני ניסיתי עבורכן קרם לחות ליפטינג (50 מ"ל)-hydra lifting -




המוצר משלב לחות אינטנסיבית הנשארת לאורך זמן ממושך מקרם לחות רגיל,הקרם מתאים לכל סוגי העור,הוא מגן על העור ומחדש אותו.

אני והפנים שלי זה רומן מתמשך,ידענו עליות וירידות,כרגע אנחנו בתקופת עלייה טובה וניכרת לעין,

בגיל 21 שהעור שלי עוד היה מסוגל לטפל בעצמו והרדיקלים החופשיים לא היו בכמות של היום,

העור שלי היה עור שמן והיו לו הבעיות של עור שמן כמובן שהיתה לי נטייה לאקנה,לכן נטלתי

בהוראה ובהמלצת רופא מומחה רואקוטן(עיצה שלי אל תקחו תתרחקו,תיקחו משהו טבעי).

היום שאני עשור לאחר אותו טיפול שהשאיר צלקות מאובחנת כאחת שיש לה עור יבש והעור כבר לא בעל אותן יכולות של אז,קשה לו להתחדש באותו קצב שהייתי צעירונת,היום אני צריכה לעזור לו ,אז אני מורחת קרם לחות.

האמת שניסיתי דיי הרבה קרמים  ומייק אפ טוב אמנם מכסה ומטשטש כתמים ופיגמנטציה,

כשקיבלתי את ההידרה ליפטינג ,חשבתי לעצמי זה אמנם נראה יוקרתי כזה,קופסא יוקרתית אבל האם באמת זה נותן

לחות מוגברת????מחדש את העור???

החלטתי לנסות,מה יש לי להפסיד ,ניסיתי במשךך מס' שבועות פעמיים ביום בוקר וערב,ולאחר חודש

התוצאות לא בוששו להגיע למשרד אני כבר צועדת בלי מייק אפ ואנשים לא מפסיקים לשאול,

מה עשית לעור?הוא נראה רענן .

האמת כשאני מסתכלת על העור הוא באמת חלק ,רענן ובעל מראה אחיד יותר,הוא גם יותר אלסטי.

הקופסא מספיקה לכ-שלושה חודשים בערך,הניחוח עדין של פרחים,

במריחה מרגישים מעין גרגירים קטנים שנספגים היטב בעור הפנים.

מחיר בדיוטי פרי 103 דולר אבל שווה את המחיר!!!!!