יום שבת, 3 באוקטובר 2015

המהפכה בתחום הלקים-OPI

בשנים האחרונות אנו עדים למהפכות רבות ,מהפכות תרבותיות,פוליטיות וגם כלכליות.

הגיע הזמן שתהיה מהפכה גם בתחום הטיפוח והלייף סטייל.

הציפורניים הפכו מזמן לחלק מההופעה שלנו ,לכן כשרוצים גימור מושלם לטוטל לוק ,זה ללא ספק ציפורניים

מטופחות,כחלק מהטיפוח שלהן חשוב למרוח לק ,אבל החסרון בלק רגיל,זה שהוא יורד מהר,

במיוחד אם אתן כמוני שמשתמשות לניקוי הבית באקונומיקה.

לאחרונה קמה מהפכה בעולם הלקים ,כשלשוק נינכס שחקן חדש ,הוא עמיד ,זוהר ,מלא ברק ,זהו הלק ג'ל,

לג'ל יתרונות כמו נשאר לאורך זמן ממושך עד כשלושה שבועות,אבל ללק חסרונות רבים כמו חוסר גיוון-כל הקטע

בלק שכייף לגוון אם לק ג'ל אנחנו "תקועות" למשך זמן.

דבר נוסף את הלק צריך להסיר רק במכון וחסרון נוסף הלק ג'ל מחליש את הציפורן.

אז איך בכל זאת אפשר להנות מלק שישמר לאורך זמן(למשל עכשיו היה רצף של חגים)  וגם לא יזיק לציפורן ואני יכולה להסיר אותו בבית מתי שבא לי???

תכירו את ה-infinite shine מבית OPI הוא דומה בברק שלו בעמידות ובמרקם שלו ללק ג'ל ,אבל הוא שונה מלק ג'ל

בכך שאני יכולה להסיר אותו מתי שבא לי והוא לא פוגע בבריאות הציפורן.

לפני רצף החגים ניגשתי לבית OPI בשרונה ושם מרחו לי infinite shine בגוון אדום,הלק אמור להחזיק מעמד עד 10 ימים ואכן ,עם כל עבודות הבית והנקיונות גם לאחר 10 ימים הוא עדיין היה נראה טוב.

ביום הראשון למריחה-




לאחר שבועיים
ניתן לראות את צמיחת הציפורניים