יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

לחמניות מתוקות בצורת בייגלה-פשוט,קל ולא תאמינו כמה טעים!!!!

תמיד שהיו מבקשים מתנדבת לאפייה ,הייתי מתחמקת,אני ושמרים לא מסתדרים,

הם אמנם רכים אבל לי עושים חיים קשים,עד שגיליתי מרכיב מעולה שעוזר ומשדרג לי את המאפה,

משפר האפייה של שימרית,מהיום אני הראשונה להתנדב .

קבלו מתכון מעולה ללחמניות מתוקות.(אני עשיתי בצורת בייגלה-בגלל הילדודס)

מצרכים:
500 גר' קמח רגיל -מנופה

חצי שקית מארז משולב של שימרית עם משפר אפייה

1 ביצה

כוס מים פושרים

2 כפות סוכר /דבש

כפית מלח

4 כפות שמן

לציפוי :
ביצה טרופה ושומשום

הכנה-

שמים בקערה את הקמח והשימרית מערבבים בעדינות,מוסיפים בהדרגה ביצה,מים ,סוכר מלח ושמן,

לאחר שהבצק אחיד (שימו לב שהוא רך ומעט דביק)

נותנים לבצק לנוח ולתפוח ,לכסות אותו.

לאחר שתפח יוצרים מהבצק איזה צורה שרוצים ,עיגולים בייגלה ועוד ככל העולה על רוחכם.

מכסים שוב במגבת

בינתיים מחממים תנור לחום של 180 מעלות  מברישים כל בייגלה בביצה טרופה ומפזרים מעל שומשום/קצח
.
זמן האפייה כ-12-15 דקות (עד הזהבה)

הריח שמתפשט בבית כאילו קונדיטוריה.

מומלץ לחכות שיתקרר מעט ולהגיש ,בתיאבון.