יום שבת, 14 בנובמבר 2015

בשורה משומשו לטבעוניים ולאלרגים לחלב ומוצריו.

לפני מספר חודשים התבשרתי ,כי מוצרי החלב לא עושים טוב לעור שלי ובעיקר לעור הפנים,

הרגשתי קצת חוסר אונים,מה אני יעשה עכשיו ???? אני מאוד אוהבת חלב ומוצריו,אז איך אני אשרוד בלי כוס הנס של הבוקר? הטוסט עם הגבנ"צ של הערב?? הפסטה המוקרמת??. ועוד....

על הקבוצה הטבעונית שמעתי אבל מעולם לא ניסיתי למעט חלב סויה (שכבר הספיק להשתדרג בטעמים נוספים טעימים),

בקיצור היה לי קשה לשאת את המחשבה שזהו אני צריכה להפסיק באופן מיידי את החלב,אבל מצד שני אני חייבת לעשות את זה באופן חד.

השבוע קיבלתי מגוון של תחליפי גבינות קשות,אבל ללא חלב,ללא סויה ,

למראית עין זה נראה זהה קצת חיור,אבל במבחן הטעימה הטעם ניסבל ,אומנם לא כטעמה של גבינה ,יותר בכיוון של חמאה.

הגבינות הטבעוניות מגיעות אלינו היישר מקיבוץ גן שמואל בשיתוף חברת הדר הוד,הסדרה כוללת 6 מוצרי גבינות טבעוניות ,אשר משווקות תחת המותג "משומשו" .

הגבינות מרכיבים צמחיים ומועשרים בסידן וסיבים תזונתיים,על בסיס שמן קנולה.

בין הגבינות אפשר למצוא: גבינה קלאסית 9% שומן -עדינה ,צהובה 18% שומן מרקם חצי קשה,צהובה עם זיתים 18% שומן.

כל פרוסה מופרדת בנייר כדי לשמור על טריות .

בתחום הגבינות המלוחות ניתן למצוא-מלוחה בסגנון יווני 16% שומן עם עשבי תיבול במרקם קטיפתי עם תיבול זעתר קלוי.

עוד קיים בסדרה,מלוחה 5% -גבינה קלילה שהולכת נהדרת בקוביות בתוך
סלט או סתם בקוביות עם שמן זית מעל.
כל הגבינות מועשרות בסידן ובסיבים תזונתיים,הם לא מכילים חומר משמר או סויה,גלוטן ולקטוז.

אני הוספתי את הצהובה לתוך חביתה ,הגבינה "התנהגה" בדיוק כמו גבינה צהובה רגילה,לחביתה נוסף טעם עשיר של חמאה ,ונכחתי לדעת שהשד לא כזה נורא.
 
 
 
 

הכשרות הינה בד"ץ.
מחירם לצרכן 19.90-21.90 ש"ח לאריזות 200 ו-250 גר .

ניתן להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק.