יום שישי, 20 בנובמבר 2015

חדשות מתוקות מגיעות מאחווה,עדן ומן שיחממו לנו את החורף

אם יש משהו שאני אוהבת במיוחד ולעולם לא אסרב להם, זה מוצרים מתוקים וטעימים,בעיקר בחורף,הם הולכים נהדר עם ספל קפה או תה,

הם גם יכולים לסגור לי את הפינה של הקינוחים בכל ארוחה,כשלא בא לי לעבוד קשה (כי גם ככה טרחתי על הארוחה).

הראשונה להמתיק לי את החיך -היתה חברת עדן קינוחים-את הקינוחים הטעימים של עדן אני רוכשת כל כמה ימים בסופר השכונתי,המנה אישית ומספיקה בדיוק במידה הנכונה.

בנוסף לשפע הקינוחים הטעימים שכבר יש באמתחתא משיקה עדן קינוחים קינוח איכותי וטעים במיוחד,עוגת ביסקוויטים ,קרם וניל ,שמנת ועוגיות פתי בר ,העוגה בטעם ביתי טעים ואיכותי.




הקינוח נמכר כמו כל הקינוחים במארז של 2 עוגות אישיות ארוזות בנפרד,
העוגות הינן אישיות ונהדרות להגשה בתור קינוח אישי.

מחיר מומלץ לצרכן-כ-13 ש"ח למארז של 2 יחי' .

עוד קינוח מתוק שהולך נהדר בתוך סנדוויץ או בגט חם וטרי,זה החלווה המסולסלת של אחווה ,החלווה בטעם שוקולד נהדרת וטעימה ממש נימוחה
ונמסה בפה,הודות לאווריריות שלה,כמובן שהחלווה בטעם שוקולד מצטרפת לווניל שכבר קיימת ואפילו מאוד פופולרית,קופסת החלווה ניתנת לסגירה ושומרת על טריות החלווה גם לאחר הפתיחה שלה.



לחלווה יתרון נוסף,ידוע שהחלווה מיוצרת מטחינה גולמית כך שכל הטוב שנמצא בטחינה נמצא גם בחלווה,כמו:וויטמינים ,מינרלים,סידן וברזל.

מחירה לצרכן-11-13 ש"ח לאריזה של 250 גר'.

ולמי שאוהב קצת פחות מתוק ובכל זאת מבקש לנשנש משהו ליד ספל התה ,אני ממליצה על העוגיות הנהדרות של מן,עוגיות בטעם קרמל ,
כמובן שהעוגיות נהדרות גם לעוגות ,גם הילדים וגם המבוגרים יאהבו ואוהבים אותם,העוגיות פריכות ומאוד טעימות.

מחיר לצרכן 6.50 ש"ח לאריזה של 300 גר'

שיהיה לנו חורף נעים חמים ומתוק!!!!