יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

מסיר איפור דו-פאזי HL

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת מאוד להתאפר ולפעמים האיפור מלווה אותי לאורך יום שלם,

אבל כשאני מגיעה הביתה ,הדבר הראשון שאני עושה זה להסיר אותו,למרות שהוא מוסיף ,אבל אני מרגישה שהעור שלי לא נושם,
הסרת איפור זה שלב הכרחי שיש לבצע על מנת לקבל עור נקי ,בריא וקורן,

בלילה שכולם ישנים ,יש מי שמתחיל לעבוד,זהו בעצם הזמן האידיאלי עבורו לסלק את כל הרעלים ולהרגיע גירויים שנבעו או נובעים ממתחים,עור הפנים שלנו.

תרשו לי להמליץ לכן על מסיר איפור דו-פאזי לעיניים ולשפתיים של חברת הקוסמטיקה HL

מסיר איפור נטול אלכוהול המסיר בקלות רבה את איפור העין וגם את הקשה שבהם ללא כל צורך בשפשוף,

עד היום מסירי האיפור תמיד הסירו גם מה שלא היה צריך ,שיער ריסים וגבות.

העור נותר רענן וחלק והכי חשוב נקי מכל גורם שיפריע לעור שלנו לנשום.

איזור העין הינו איזור רגיש אשר נוטה להתייבש ,להתכהות בגלל חוסר בבלוטות חלב,לכן יש צורך לעזור ו"להתערב"

מסיר האיפור מכיל :
·         חומצה לקטית – המעלה את רמת הלחות באזור העדין של מתאר העין ובכך מונעת את התייבשותו. 
 ·         סנטלה אסיאטיקה – צמח מרפא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות המשפר  את זרימת הדם ומסייע למיצוק העור.

אופן השימוש זהה לכל מסיר איפור ,יש לנער היטב לפני השימוש להספיג צמר גפן ובתנועות עדינות להסיר האיפור,בניגוד למסירים אחרים כאן אין צורך בשימוש של כוח או שפשוף .
 

טיפ להסרה יעלה וקלה-יש להניח את הצמר גפן עם מסיר העיניים על העין במשך כמה שניות על מנת להמיס את האיפור ולהקל על ההסרה.
 
מחיר מומלץ לצרכן- 105 ש"ח ל-120 מ"ל.

הבקבוק עצמו משדר יוקרה ופריסטיז' .


 
 
ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL
 
על חברת HL:
חברת HL הינה חברות קוסמטיקה מקצועית, מהמובילות והוותיקות בישראל, המייצרת ומשווקת תכשירים קוסמטיים מקצועיים, פרא- רפואיים לשוק הישראלי ולשוק העולמי.
חברת HL נוסדה לפני שלושים שנה ובבעלותה מעבדות מחקר ומפעל בוטיק לייצור מתקדם, המבוסס על הטכנולוגיות המדעיות החדשניות ביותר בתחום.
החברה מציעה מגוון פתרונות טיפול רחב הכולל סדרות תכשירים בתחומי האנטי אייג'ינג, התחדשות, הבהרה, שיקום, איזון עור שמן ואקנתי, הגנה מהשמש וסדרות נוספות לטיפול במכון הקוסמטי לצד תכשירים המיועדים לטיפול ביתי.