יום שבת, 19 במרץ 2016

תפוס ת'אגוז-סרט מקסים לילדים

הילדים שלי מאוד אוהבים סרטים ,אבל בסוד אגלה לכם שגם אני אוהבת את סרטי הילדים,

הם אומנם מצויירים אבל ברובם יש מסר שמנסים להעביר לילדים,מסר חיובי,הגיוני

עוד שנייה חופשת פורים ולאחריה חופשת הפסח,אנחנו מחפשים מה לעשות עם הילדים,

תרשו לי להמליץ על סרט חמוד שראיתי יחד עם האחיינים שלי והילדים שלי,(בגילאי 4-11),

הסרט נקרא תפוס ת'אגוז,והוא יעלה לאקרנים ב-14.4 ,

אגוזים זה משהו שקשור לחג הפסח ,עוגיות אגוזים,הסיפור אגוז של זהב וכו'....

בסרט אנו יוצאים להרפתקאה עם סנאי מסוקס ,חכם וערמומי העונה לשם פרנקי,שחובר לקבוצה של חברים מן העבר,

כדי להציל את אגוזי היער שנקטפו ונאספו ע"י חברת א.ג.ו.ז,

הימים ,ימי קיץ אחרונים לפני החורף,הוא והחבורה שלו חייבים לפעות באופן מדוייק ומהיר ,

למעשה יש לו ולצוות 3 ימים כדי לתכנן מבצע שוד נועז,

פרנקי יודע שזה ענין של חיים ומוות,אם לחיות היער לא יהיו אגוזים כולם ימותו .
 
פרנקי וחבריו יוצאים למבצע נועז ומסוכן כשבז גדול ומפחיד מאיים להרוס ולסכל את המבצע,
 
לפרנקי חברה סנאית ,זמרת מקסימה אותה פרנקי אוהב מאוד,אבל הקשר בינהם הופסק בגלל המבצע האחרון
 
אליו יצא פרנקי ,מבצע שממנו הגיע לכלא.
 
האם יצליחו פרנקי והצוות שלו לחלץ את האגוזים? האם יצליחו לעבור את השמירה הקפדנית של מפעל א.ג.ו.ז?
 
האם יצליח פרנקי לחמוק מהבז המאיים?
 
הילדים ישבו מרותקים ,משך הסרט 85 ד' והוא מדובב,הסרט מבית היוצרים של שרק.
 
טריילר-כאן


#