יום שבת, 5 במרץ 2016

מברשת אנטומית להתרת קשרים-ביוטיקייר

כשהייתי ילדה,היה לי שיער מקורזל וסירוק היה מלווה בצעקות ושאגות של כאב,
בשביל לסרק אותו ,הייתי צריכה לשים על הראש המוןןןןןן מרכך ואז הכאב היה פוחת וגם אז המון שערות היו נשארות על המברשת.
היום אני אמא לנסיכה מקסימה בעלת שיער גלי ויבש מאוד דומה לשלי,
ומנסיוני האישי אני לא רוצה ש"תחווה" את הכאב שעבר השיער שלי,
קיבלנו להתנסות מברשת שהופכת את הסירוק לקל ונוח,סירוק ללא כאבים,
ה EASY COMB
ומה הופך אותה לקלה? מלבד משקלה ,האחיזה שלה נוחה(ארגונומי) הודות לידית האחיזה,האחיזה יציבה גם כשהמברשת רטובה והצורה הקעורה שלה מאפשרת סירוק קל ונעים גם לשיער מקורזל ויבש .





איפה ניתן להשיג אותה? ברשת ביוטיקייר-שם ליופי אין מחיר,ברשת תמצאו שפע מוצרי איפור,טיפוח ואביזרים
במחירים שווים לכל כיס,לדוגמא מחיר המברשת המעולה הזו-10.90 ש"ח
 

 

לפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: http://www.beautycare.co.il  ובטלפון : 0747-185-185