יום שבת, 5 במרץ 2016

יום האישה ברשת ביוטיקייר


חג האהבה,יום המשפחה,יום האם,יום האישה,החודש הזה מלא באהבה,

אבל ב-8.3 יחגגו בכל העולם את יום האישה הבינלאומי,יום שמוקדש לנו הנשים,

אנחנו רגישות,אוהבות,מסורות,דואגות ובעיקר כל יכולות ,ככה הסתבר לי ברגע שהפכתי לאמא,

אנחנו יכולות לעשות כמה דברים בו זמנית ועדיין לעשות אותם על הצד הטוב ביותר.

אמנם אני לא טיפוס של ימים וציון מועדים,אני בעד לפנק את אמא בכל השנה,מתי שאני רוצה,אני שונאת תכתיבים,

אבל יש אנשים שזקוקים ליום כזה שיציין ויזכיר להם,אז בשבילכם,אם מאסתם בפרחים ,דובים ושוקולדים,

בא לכם להפתיע,לפנק לרגש את אמא שלכם או את בת הזוג שלכם,

הנה רעיון מקורי ,יפה ולא יקר,שכל אישה תשמח לקבל,מארז ריחני איכותי ומפנק מבית ביוטיקייר-MON AMOUR

ברשת ביוטיקייר ,תמצאו מגוון מתנות מפנקות,בתחום האיפור,טיפוח ושפע אביזרי טיפוח במחירים שווים לכל כיס.

אבל דווקא לאלה שמתלבטים ולא יודעים במה לבחור,דווקא בשבילכם ,מציגה הרשת מארזי טיפוח מסדרת mon amour

הערכה מכילה קרם גוף,קרם ידיים,ודאודורנט ,שלושה מוצרים שהם בעצם מוצרי בסיס בעולם הטיפוח ואין כמעט אישה שלא משתמשת בהם.

המארז פרחוני בצבעים של אדום ולבן,הריח יוקרתי,המוצרים איכותיים,
המרקם אינו דביק,כמי ששמה תמיד קרם גוף חשובה לי התחושה שנשארת אחרי המריחה,תחושה של רעננות ללא דביקות וזו בדיוק התוצאה שהשגתי עם הקרמים במארז.
הקרמים נספגים היטב ובמהירות בעור,הם מותירים את העור רענן ,רך ,עם מראה אחיד ללא סדקים ויובש.

תחליב הגוף מכיל תמצית פפאיה אשר ידועה בסגולותיה לניקוי ושיקום העור,
תכולת קרם גוף 260 מ"ל

קרם הידיים-תכולתו 100 מ"ל,מכיל גליצרין המטפל בבעיית יובש וגירויים.

דאודורנט ספריי-אודפרפיום,מבושם בריח מתקתק ,תכולתו 200 מ"ל.

מחיר המארז 27 ש"ח ,כמובן שניתן לרכוש את המוצרים גם בנפרד וגם להרכיב מארזים על פי העולה על רוחכם

ועל פי טעמכם האישי.
 
 

לפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: http://www.beautycare.co.il  ובטלפון : 0747-185-185