יום שבת, 19 במרץ 2016

LG החופש לנקות בכל מקום מתחיל מהשחרור מהכבלים.

נקיון ופסח זה בילד אין,קצת אחרי פורים מתחילה "שגעת" הנקיונות,אבל אני טוענת ,למה לשבור את הגב שלכם,אם יש מי שיכול לעשות זאת במקומכם ואולי אפילו טוב יותר,ובכל זמן שתרצו?ובכלל בפסח אנחנו מציינים את יציאתנו לחופשי,ואם רוצים חופש אמיתי זה מתחיל בשחרור!!!!!

לפני שהיו לי ילדים(שיהיו בריאים) ,הבית היה מחכה לי בדיוק כפי שהותרתי אותו בבוקר,היום שאני אמא לילדים וגם התבגרתי בשנים ואני חוזרת עייפה מהעבודה,אני חוזרת לעבודה שנייה ועיקרית,עבודות הבית, ואז אני מוצאת את עצמי מעיפה מבט מהצד ומתלבטת "מאיפה להתחיל"?

כנראה שהושפעתי רבות מסיפורי האגדות שסיפרו לי שהייתי קטנה ועד היום אני מחכה לאותם גמדים שינקו ויעזרו לי ,לפחות בעבודות הבית,זו בקשה מוגזמת???!!!

ילדים,אין ילד שלא אוהב לשחק בחול ואין אמא שלא מכירה את ארגז החול "שמעתיק" את מקומו מהגן ישר לחדר הילדים,לספה,לשטיח וכו'.... הילדים חוזרים מהגן עם המון חול ,בנעליים בעיקר אבל גם בכיסים בשיער ובכל מקום שרק ניתן,חולצים נעליים,שוכבים על הספה/המיטה ואופס הכל מתמלא בחול.
לאחר שטאטאנו את הבית מתגלה לעיננו הר קטן ואז כשהבית נקי ושטוף
פתאום מתגלה מצבור חדש של חול ומתחילים שוב בנקיונות.

אני זוכרת את שואב האבק הראשון שקנינו מסורבל כזה,אבל הוא היה נדרש,אומנם הכבל היה ארוך אבל לא ארוך מידי פיניתי לו מקום טוב בארון ומאז הוא ראה אור בדיוק כמה פעמים ,הכבל הפך את הענין למסורבל ומעיק,
לעבור בין חדרי הבית השונים היה מצריך תזוזה של תקע החשמל למקום קרוב יותר,מצאתי שהוא גם מהווה מכשול ולכן מסוכן בעיקר כשהילדים כבר התחילו להתרוצץ בבית.
כדי לנקות את הרכב היה נחוץ לי שואב אבק נוסף.

השבוע הוזמנתי לארוע השקה של  שואבי אבק אלחוטיים של חברת LG,כן תאמינו יש חיה כזו!!!

העיתוי פשוט מושלם רגע וחצי לפני הפסח ,בארוע התנסיתי בשואבים,
מה זה אומר ללא כבל? היתרונות החסרונות?
אני מצאתי בזה בעיקר יתרונות,הוא מולטי טאלנט,מנקה גם וגם ,
אפשר להשתמש בו מחוץ לבית ,לנקות איתו את הרכב (או את הילד שחוזר מהגן -סתם חחחח)גם את האבק שעל התריסים ,הרעיון שאפשר להגיע איתו לכל פינה גם מעל לארונות ובכלל ,נותן תחושה מצויינת.
החסרון היחיד שמצאתי שגם הוא צובר אבק ולא יכול לנקות את עצמו,
אבל שטויות וויש במגבון לח והוא שוב נקי.

ל-LG כמה שואבים אלחוטיים:

שואב אבק שוכב ללא כבלים
VR94070NCAQ דגם
      Robosense טכנולוגיה ייחודית ל-LG המאפשרת לשואב לעקוב אחר תנועת המשתמש ללא צורך בגרירה.
v      Kompressor פטנט בלעדי של LG. מערכת דחיסת אבק, האבק נדחס לידי גוש ובכך מאפשר ריקון של מיכל האבק בזמנים ארוכים יותר ובצורה נוחה וקלה. 10 שנות אחריות
 
      מנוע אינוורטר – 10 שנות אחריות
v      סוללת ליתיום יון- בעלת אורך חיים ארוך במיוחד
v      זמן עבודה: 40 דקות במצב רגיל, 17 דקות בעוצמה מקסימאלית
v      אידאלי לאנשים הסובלים מאלרגיה
      מסנן HEPA 14


דגם VK84070NCAQ
      Kompressor פטנט בלעדי של LG, מערכת דחיסת אבק. האבק נדחס לידי גוש ובכך מאפשר ריקון של מיכל האבק בזמנים ארוכים יותר ובצורה נוחה וקלה. 10 שנות אחריות
v      מנוע אינוורטר – 10 שנות אחריות
v      סוללת ליתיום יון- בעלת אורך חיים ארוך במיוחד
v      זמן עבודה: 40 דקות במצב רגיל, 17 דקות בעוצמה מקסימאלית  
 
כמובן שניתן למצוא גם שוב אבק עומד וגם הוא ללא כבלים.


והכי מדהים בעיניי-

שואב אבק רובוטי חכם מרובע-
אשף הפינות ,חכם קומפקטי עם  40 חיישני תנועה מתקדמים ומצבי זכרון אוטומטיים המגיעים לכל פינה .
שקט במיוחד עד 60 דציבלים,מעבר לזה שהוא שומר על הבית נקי הוא גם

שומר עליו מגנבים ופורצים,באמצעות מצלמה.
המדהים בו,ניתן להפעילו מרחוק באמצעות אפליקציה בנייד(כרגע רק לאנדרואיד).

שואבי האבק מתאימים לצרכים מרובים של ניקוי כמו,תריסים,רכב ועוד...
הם נוחים לשימוש והתפעול פשוט וקל ,עוצמת הרעש נמוכה ואפשר להגדיר אותה שקטה,ועוד דבר חשוב לא פחות,השואבים מתאימים לסובלים מאלרגיות.

אז LG משחררים אותנו מהכבלים ,אבל אחרי שניסיתי את השואבים אני לא מוכנה להשתחרר מהם!!!!