יום שבת, 9 ביולי 2016

הסוד להסרת עור קשה,בבית,בקלות ובמהירות-שול פדי אקספרס

כבר הרבה דיברו על נזקי הקיץ,החום המתיש,הקרינה וכו'...


אבל מה ששכחו לציין זה שבקיץ עור הרגליים חשוף יותר ופגיע יותר,הרגליים שהיו סגורות היטב במשך כל החורף,

פתאום מתאוורות,נושמות אויר,אנחנו מרבים להתהלך עם כפכפים וגורמים לכפות הרגלים שלנו להתייבש ,

מה שיוצר עור גס וקשה ,ואז מביך להסתובב בכפכפי האצבע ובסנדלים ולחשוף עור לא מטופח .
בכל קיץ אני מכינה את כפות הרגליים שלי ודואגת לטפח אותן,
אני משתדלת למרוח כל לילה לפני השינה קרם רגליים של שול,שמחדיר לחות .

לחץ המשימות שיש בקיץ לא משאיר לי הרבה זמן להגיע לפדיקוריסטית והאמת שאני דיי נגעלת,אז מצאתי לי פתרון מושלם,אותו אני מיישמת בכל זמן פנוי אפילו בשעות הקטנות של הלילה,מכשיר הפדי אקספרס של שול,
שמופעל באמצעות סוללות ,הוא פשוט נוח וקל לשימוש,
פעם זה היה לוקח לי המון זמן ,כוח ומאמץ
.

היום עם מכשיר הפדי אקספרס של שול המשימה הפכה לפשוטה ,לא כואבת ובלי מאמץ בכלל. 


לכן לרגע לא היססתי וחשפתי רגליים ומיד ניסיתי,יש לציין שמעט חששתי מאי אילו כאבים אבל מהר מאוד כל החששות נעלמו יחד עם העור הקשה,
מה שהיה לוקח לי להסיר בחצי שעה ואף יותר,הוסר בחמש דקות וללא כל מאמץ.


להשלמת הטיפול יש למרוח לאחר שימוש במכשיר קרם רגליים.

אני ממליצה בחום המכשיר קל ונוח לשימוש הוא פועל על סוללות וראש האבן ניתן להחלפה.

את הערכה ניתן לרכוש בטלפארמה במחיר 227 ש"ח ,עכשיו הוא במבצע שווה.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה