יום רביעי, 20 ביולי 2016

מהפכת הבריאות של Nature Valley

יש מהפכות שאני אוהבת ואפילו מברכת,לפני שבועיים התחלתי סוג של מהפכה ,גמילה מגלוטן,

בהתחלה חשבתי ,מה אני יאכל עכשיו??? נבהלתי ,כל הדברים שהייתי רגילה ואני אוהבת מכילים גלוטן,אבל 
אז קיבלתי מארז של חטיפי פרוטאין ללא גלוטן,של נייצר וואלי,מסתבר שגם המותג נכנס למהפכת בריאות,
את מוצרי המותג אני מכירה ואוהבת,אבל חטיף ללא גלוטן נשמע משהו לא טעים,
אבל כשטעמתי הבנתי כמה שזה טעים ,חוסר הגלוטן אינו מורגש בכלל,
בנוסף החטיף מכיל 10 גר' חלבונים ליחידה ,דבר נהדר לעוסקים בספורט,
מה שאומר 20% מהתצרוכת היומית לאדם בוגר.

חלק מהפק"ל תיק שלי,זה חטיף לשעות קשות שהולך נהדר עם קפה,עכשיו כייף לי וטעים לי שבעתיים,גם טעים וגם ללא גלוטן.
אז מי אמר שללא גלוטן זה לא טעים???!!!

ועכשיו מארז החטיפים בחודש ההשקה בלבד 19.90 למארז של 4 חטיפים.

מחירו המומלץ 24.90 ש"ח למארז.
הדבר הבא שאשמח שישיקו במותג חטיף ללא גלוטן וללא תוספת סוכר!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה