יום שישי, 5 באוגוסט 2016

מיני סנפרוסט-כרובית וברוקלי בלי מאמץ,מתכונים טעימים במיוחד!!!!!

דברים טובים מגיעים באריזות קטנות או בגודל מוקטן.

סנפרוסט שמככבת אצלי במטבח במשך שנים ,השכילה והשיקה,אריזות של מיני ברוקולי ומיני כרובית.
זה מעולה כי בלחץ היום יום למי יש זמן לחתוך ראש גדול של כרובית???!!!!!זה חוסך המון זמן,וניתן לשלב אותם בקישים ,פשטידות,סלטים,מרקים ואפילו כתוספת למנה.

פרחי הכרובית והברוקולי מגיעים מופרדים ,ואני מיד ניגשתי להכין 2 מנות טעימות במיוחד!!!!!

מתכון ראשון-
כרובית בסילאן ,טחינה גולמית ולימון,מתכון טעים במיוחד!!!!!!!

מצרכים-

שקית מיני כרובית של סנפרוסט


סילאן -2-3 כפות

שמן זית

מלח ופלפל

טחינה גולמית

לימון בשביל המיץ.

הכנה-

מבשלים את הכרוביות בסיר עד לרתיחה

מסננים

מניחים על נייר אפייה
מזגגים מעל סילאן ,ניתן למרוח עם היד כדי לעטוף את כל פרחי הכרובית



זולפים מעל שמן זית (לא להגזים)

מפזרים מלח ופלפל ומכניסים לתנור שחומם מראש ל-200 מעלות ואופים כ-20-30 ד' עד שהן משחימות.

מוציאים מהתנור ויוצקים מעל טחינה גולמית ומיץ לימון.




בתיאבון!!!!

מתכון שני-ברוקולי וכרובית מוקפצים בסילאן וצילי/סויה

מצרכים-

שקית מיני ברוקולי
שקית מיני כרובית



1 בצל בינוני-יש לקצוץ אותו

לתיבול-
רוטב סויה,סילאן,צילי

הכנה-

מטגנים את הבצל עד שיהיה שקוף מוסיפים את פרחי הכרובית והברוקלי ומקפיצים/מערבבים על אש גבוהה במשך 3-4 ד'

מתבלים בסויה/חומץ בלסמי,סילאן ,ממשיכים לבשל תוך ערבוב למשך מספר דקות נוספות עד לריכוך.

מומלץ להגיש כתוספת לאורז !!!!!



בתיאבון

2 תגובות:

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  2. אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-Gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו:(+22958359273)

    השבמחק