יום שני, 14 בנובמבר 2016

הגמילה שלי מסוכר וגלוטן-יומן אישי ,כן או לא???מתלבטים ,כנסו לפוסט!!!!

אני לגמרי רואה בתהליך שעברתי מסע,כי יש לי יעד ומטרה וממש כמו מסע
הדרך רצופה במכשולים ,אבל בתיעוד שלי אני לגמרי רואה סוג של שליחות,
להעביר את זה הלאה,אליכם אהובים.
אף אחד לא הבטיח לך גן של שושנים אף אחד לא אמר שהתהליך קל,זה אמנם התחיל בחריקת שיניים אבל היום כשאני מסתכלת לאחור אני לא מאמינה,לא מאמינה שאני סוגרת 5 ח' בלי.
תרשו לי שנייה לטפוח לעצמי על השכם.

אני שהייתי מחליפה כל ארוחה במנת סוכרים בכל צבעי הקשת,מתפתה לפיתה החמה הזו שיוצאת מהטאבון או במקרה שלי מהמיקרו,לבגאט הטרי והקריספי, זנחתי הכל ביום בהיר לטובת קינואה והרבה חלבונים.
איך בעצם הכל התחיל,הכל התחיל מהרצון שלי להפחית במשקל ,אבל כל דיאטה שהתחלתי נפלתי,הייתי מכורה למתוק מתוק הזה, הוא היה חברי הנאמן תמיד היה שם בשבילי ברגעים שמחים ועצובים תמיד תמיד בלי לשאול שאלות,אבל תמיד היה משאיר בי סוג של רגשות אשם כמו, למה אכלתי זה מיותר,לא הייתי צריכה את זה ועוד כאלה,ויותר מזה לאורך זמן הוא מאן לעזוב גם אם כבר ממש רציתי .


אז פניתי לאברהמסון ,מוזמנים להציץ בפוסט כאן.
היום הרבה פונים אלי בפרטי ,הפכתי למעין "מודל לחיקוי" גורו אם תרצו ,
לכל מה שקשור בגמילה הזו.
מסתבר שיש עוד המון אנשים שרוצים להיגמל מהסוכר והגלוטן.
שאלה ראשונה שאני שואלת,את/ה חזק/ה מספיק לשינוי??? כי שינויים מגיעים מהראש מהמוח,הכל תלוי בנו.
זה נכון שבאברהמסון נותנים פוש ראשוני וכלים מעולים שאני אישית כבר למדתי אותם בע"פ ,אבל זה לקח קצת זמן להתרגל לקרוא את התוית ,
למדתי לשלוט בדחף שלי למתוק ,לשלוט בסיפוק הרגעי .
אבל הדרך ,בכל אופן בהתחלה אינה פשוטה בכלל ,צריך לשלב הרבה הרבה כח רצון.
רגע לפני שאתם מתחילים תשאלו את עצמכם :
למה אני צריך את זה??
אני צריך את זה?
אני יעמוד בזה?
ואם כבר החלטתם שכן ,אז אני ממליצה על מכון אברהמסון,שלא רק נותן כלים ,אלא גם מלווה לאורך כל התהליך(הכי מקסים בעיני-העידוד ),הצוות כולם מקסימים ,תומכים ושלווים,מעודדים ומחזקים.
וגם אם נפלתם ,לא נורא אפשר לחזור לטיפול נוסף ולהמשיך מאותה נקודה,
לא קרה כלום.
אבל מה שחשוב שתשנסו מותניים ותעבדו קודם כל על החשיבה שלכם,כי בסוף הכל מהקול בראש!!!


ודבר נוסף שלבו ספורט זה בריא וחשוב!!!!

אוהבת אתכם ותמיד בשבילכם לכל שאלה,
אני .





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה