יום שבת, 19 בנובמבר 2016

טואלט אקספרס שנותן הרבה ספייס -ביוטי קר

כאמא ל-3 גוזלים אני יודעת שחלק מסל הלידה שלי כלל מעמד לייבוש בקבוקים,כי הרי מה שחשוב לתינוק זה בקבוק יבש ונקי לאחר סטריליזיה.

אבל כאמא אני גם מתאפרת מידי יום בכל יום,

אני מאוד אוהבת איפור ולהתאפר ותסכים איתי כל מתאפרת שכמה שיש אנחנו רוצות עוד זה תמיד מרגש לקנות מסקרה חדשה ,צללית בגוונים חדשים שפתונים וכו'...

אבל כאחת שאוהבת ומבינה דבר או שניים באיפור,אני יודעת משהו שכל מתאפרת יודעת,מה שחשוב זה המברשת.
ממש כמו שצייר מבין שיצירת אומנות תיעשה באמצעות המברשת המתאימה כך כל מתאפרת יודעת שאיפור זה בעצם אומנות!!!!

ממש כמו באיפור שכל מוצר מתאים למשהו ,גם המברשות מתאימות לדברים שונים.
פעם היו מסתפקים באותה מברשת קטנה שהיתה מצורפת למוצר ,היום המברשת הפכה להיות החשובה ביותר בכל תיק איפור שמכבד את עצמו,הרי היא זו שאחראית על התוצאה הסופית,כמו שצייר ,אומן מקפידים על המברשות הכי איכותיות גם איפור זה סוג של יצירת אומנות ,לכן חשוב להשקיע בכלי העבודה שהם בעצם המברשות.

בשוק קיימות עשרות מברשות בגדלים שונים וצורות שונות ,לכל אחת ייעוד שונה,אבל מברשות זה לפעמים עסק לא זול לכן חשוב לדעת לתחזק ולשמור עליהן.

בתיק האיפור שלי כבר אין לי מקום בשבילן וחשוב לי לא לאבד אותן,אני שומרת עליהן שלא יהרסו.
חלק משמירה עליהן כולל גם חפיפה שלהן וייבוש וקצת קשה לייבש אותם כשהן שוכבות או עומדות כלפי מעלה ,דווקא בשביל המטרה הזו השיקו ביוטי קר את הטואלט אקספרס,שמהווה מקום מיוחד ,מקום של כבוד למברשות שלנו,בטואלט יש מקום לכל מברשת ומברשת,מהדקה ביותר ועד לעבה .
איזה כייף שזה גם לא עולה יקר-29.90 ש"ח .

מעכשיו יש לו את המקום שלו ולי את שלי .






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה