יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

צביעה ריחנית ונעימה עם הטושים של סנטוס

הנסיכה שלי אוהבת לצייר ,כמה שיותר צבעוני יותר יפה,

כל שנה רגע לפני שנפתחת שנת הלימודים אנחנו דואגים להצטייד בטושים,

לכאורה זו נראית משימה פשוטה וקלה ,אבל כשאני מגיעה לחנויות אני
מתחילה להתבלבל נוכח המבחר,מסתבר שגם בטושים יש איכותיים ויש פחות,
,אז רגע לפני שאתם ,אני ,אנחנו בוחרים בטושים שיחזיקו מעמד לפחות לשנה (אם אפשר כל השנה אז מעולה!!!),גם כל מיני גימיקים שיהפכו את הצביעה לחוויה כפולה אז אדרבה,הטושים שעונים לקריטריונים ולדרישות של הנסיכה שלי הם הטושים של סנטוס ,שמשיקים טושים זוהרים וריחניים,בריח פירות
ואפילו אפשר למצוא בריח של סוכריות ,טושים רחיצים ועמידים לאורך זמן גם אם הטוש נשכח פתוח.
הטושים מגיעים באריזות של 10 או 8 גוונים.

לקטנטנים יותר אפשר למצוא צבעים עבים במיוחד ,המותאמים לאחיזה נוחה
לידיים הקטנטנות שרק לומדות לצייר,הצבעים עמידים ולא נשברים בקלות.

מחיר מומלץ לצרכן 11.90 ש"ח

כשהנסיכה קיבלה את הטושים הריחניים של סנטוס היא מיד הכינה לי ברכה מתוקה וריחנית,כל טוש עם ריח הפרי בגוון שמתאים לו,כל טוש עם חוד שמאפשר ציור מדוייק.




 מוצרי "סנטוס" נמכרים בחנויות הצעצועים וכלי כתיבה. 

 www.littleprince.co.il. 08-9426633


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה