יום שני, 28 בנובמבר 2016

קלינקס מלטפים את האף שלנו

עונות מעבר הן בדר"כ העונות הכי נוחות,לא קר מידי ולא חם,הממה,הן מביאות איתן הרבה אלרגיות,שמתאפיינת בחום נזלת ושיעול ,לא נעים ובטח לא נחמד.

החורף כבר היה אמור להיות כאן אבל חוץ משעון החורף שמוריד את החשכה מוקדם והמון שעות אפילות,אין לו שום סממן ורצון להגיע,מי שכן הגיע אלו הוירוסים שחוגגים בכל מקום,אפצים,אפים אדומים,נזלת מסביב,בנסיעה,במשרד ואפילו בבית,נראה כי אנחנו מוקפים בהם.


כשאני מצוננת אין לי מצב רוח ולא חוש טעם,העיניים שלי דומעות והאף האדום מתחיל להתייבש מכל הניגובים,פעם הייתי מסתובבת עם שפתיים אדומות ויבשות ואף אדום כמו של ליצן,שהיה נשאר הרבה אחרי שהצינון כבר חלף ועבר,כל זה היה לפני שהכרתי את הרכות הנעימה של קלינקס,מאז אני מלטפת את האף שלי עם הממחטות של קלינקס,אף אחד גם לא האף שלי מרגיש שהוא מצונן (חיצונית).
הם אמנם לא מקלות על הגודש אבל מונעים יובש וקילוף.
קלינקס מתאימים לכל מקום,לנשיאה בתיק,למשרד ולבית.
חוץ מהרכות שלהן האריזות שלהן מאוד צבעוניות,מה שמכניס קצת צבע
לאפרוריות של הקור והחושך,פתאום הצינון נעשה לא מבאס.

מקוררים??? עוד לא??? תצטיידו בקלינקס ברביעי אמרו ממטרים,
והכי חשוב שימרו על עצמכם!!!!!










 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה