יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

better me , better you & everyone too.







כולנו שואפים להרגיש טוב יותר, בעולם טוב ונעים יותר,סימפלי  Better ,
לאחרונה אני סיגלתי לעצמי ולכל הבית הרגלים בריאים שמתחילים קודם כל במזון, במסגרת השיטוטים שלי בקניונים כל שישי גיליתי מקום חדש ,
מיד התאהבתי במקום הנפלא הזה ששידר לי בריאות בריאות בריאות,
מצאתי שם פתרונות טבעיים לכל מיני תופעות במסווה של פירות אורגניים מיובשים ,אצות וכו'....
בבטר מי ,לוקחים את כל הטוב שיש לטבע להציע ומשתשים בו לצורכי בריאות, כבר לא צריך לסמוך על תוספי התזונה והוויטמינים שנמכים בפארמים שאין לנו מושג לגבי הרכיבים שהם מכילים, בבטר מי הכל טבעי
מהטבע ,כי אין כמו הטבעי .


מכירים את זה שחוזרים מבדיקות ולא ממש מבינים מה מסמלות האותיות ???
ואני בכל אופן מרגישה אובדת עיצות ופה לד"ר גוגל שלפעמים מלחיץ יותר ממה שמרגיע ולוקה בחוסר ידע?? בתחנת בטר מי תוכלו להגיע עם תוצאות הבדיקות שלכם ולקבל הכוונה וייעוץ של מה טוב עבורכם ,מה יחזק וכו'...


כרגע קיימת תחנה אחת בקניון איילון והמגמה היא להתרחב לעוד כמה מוקדים, התחנה הבאה תוקם בקרוב מאוד בקניון עזריאלי.
בתחנה תוכלו למצוא בקלות מזונות על שידועים בסוגולותיהם כמונעי סרטן ועוד...


שתהיו לי בריאים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה