יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

זמן גריז -ההצגה

דני, סנדי, ריזו, קניקי ועוד.. היו חברי הילדות המשותפים לי להורי ולעוד רבים.

אתמול ראיתי את דני זוקו וסנדי כוכבי הילדות שלי שרים ורוקדים בעיברית על במה במרחק כמה שורות.
גריז הסרט האהוב עלי בכל הזמנים מלווה אותי מאז היותי ילדה ועד ...בכלל.
כל הסצינות , השירים המוכרים ואפילו השחקנים התחברו אחד לאחת בדיוק כמו בסרט .
ליהוק השחקנים מתאים בדיוק כמו שחקנים שהוצבו  במקומם בלוח השחמט, אין מצב לטעות, הכל מובן וברור ,אפילו הילדים שלי שלא צפו בסרט הבינו את העלילה .
שירי המופע היו לצלילי השירים המוכרים ואני מצאתי עצמי שוב אי שם בשנות התשעים שלי ;נערה מתבגרת שרה ואוהבת בטירוף את דני זוקו הלוא הוא גו'ן טרבולטה האגדי.
הקאסט היה מורכב מנערים ונערות תלמידי תיכון שצופה לחלקם ,כמו לריזו (למשל) עתיד בקאמרי או בבימה.
ההצגה עוררה את הסרט בצורה כל כך טובה ,קישורי הקטעים היו מעולים (אפילו שהיו חסרים כמה קטעים מתוך הסרט-טוב בכל זאת הצגה בשעתיים

בקיצור היה מקסים נהננו מאוד ,כן מומלץ להגיע עם ילדים מגיל 13 ומעלה (בגלל העלילה המצבקשת באותה תקופה) אבל מומלץ לצפות בסרט לפני למי שקצת שכח.
ההצגה היתה בתיאטרון עירוני הרצליה ע"י להקת נוער שנקראת על הבמה.
לחברי הלהקה אני רוצה לומר , הייתם מקסימים , אמנם אתם צעירים בגילכם אבל נראה שהבנתם היטב את רוח התקופה ששררה בתקופת הסרט,  שאפו המשיכו כך!!!
גם למנהל ההצגה שהיה אחראי ליצירת המופת -יניב גוטוירט ,במאי ההצגה ומנהל התיאטרון.

אז-



היום-




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה