יום שבת, 31 בדצמבר 2016

מה בין סיגריות ,שיער ומסיבת סילבסטר-בשמי שיער ביוטיקייר

עשר, תשע שמונה שבע שש חמש......happy new year .
בעוד כמה שעות יחגגו בכל העולם את בואה של השנה החדשה במסיבות
מושקעות עם מיטב התסרוקות והמלבושים.

גם אני זוכרת את המסיבות והאירועים שהייתי יוצאת אליהן כמה זה היה מלא ב fun ,אבל בתור מי שעושה פנים ,אני זוכרת היטב את ההרגשה הנוראית של ריח עשן הסיגריות שהיה נתפס בשיער ובבגדים, הרגיש לי כאילו השיער שלי הופך בין רגע למאפרה מהלכת ומשאיר שובל של ריח.

ומסתבר שלא רק במסיבות, קחו לדוגמא מישהו שיושב לאכול במזנון שבו מטגנים ומבשלים, תוך כמה רגעים ריח הטיגונים יידבק לבגדים ולשיער שלו,
זה נוראי!!!!

אבל אנחנו לא נפסיק לאכול במזנונים ובטח שלא נפסיק לבלות ולצאת ואני מדברת לא רק על הסילבסטר אלא גם חתונות ואירועים משפחתיים.

אז איך בכל זאת אפשר להיפטר מאותו ריח נורא שנדבק לנו לשיער ,כי אחרי שהשקעתי בפן ותסרוקת מהממת ,לא בא לי לחפוף אלא להנות מעוד כמה ימים .

רשת ביוטיקייר ,הרשת שמביאה לנו מוצרים נוחים ומאוד שימושיים במחירים שווים לכל כיס ,
משיקה סדרה חדשה של בשמי שיער FRESH HAIR PERFUME 

פתרון לשמירה על ניחוח שיער רענן לאורך זמן,בלי צורך בחפיפה .

בסדרה 3 ניחוחות :
    BORA BORA – ניחוח הבריזה הקרירה של הים – ניחוח נקי וקלאסי.  

-          AFTER PARTY – גוון ריח חושני וספורטיבי – מושלם לימי מכון הכושר או לדייט.

-            COCO LOCO – ניחוח אקזוטי שובב וקצת מתקתק, כולו על טהרת הקוקוס והווניל.

הסדרה מתאימה לגברים ונשים -יוניסקס.

הסדרה הינה טבעונית ואינה מכילה מלחים ,sls, שמן מינרלי או חומרים משמרים.
המוצר אינו שמנוני מה שמותיר את השיער חיוני ולא כבד ,גמיש ונעים.

מחיר כל בקבוקון 9.90 ש"ח 

עיצוב הבקבוק קומפקטי ומאפשר נשיאה לכל מקום,לעבודה, למסיבה וכו'.......



https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה