יום ראשון, 29 בינואר 2017

הכרטיס שמחזיר לך 7% מההשקעה-מאמא גורו

אני לא צריכה להיכנס לבהלת חגים כדי לקנות,אצלי כל יום הוא חג, מאוד מיוחד.

אני אמנם אוהבת לקנות ,זה עושה לי ממש טוב ומרגיש לי נפלא, אבל כמו כולם גם אני מחפשת תמיד דרכים להפוך את הקנייה לחסכונית יותר ואם אפשר על הדרך גם לקבל החזרים על ההשקעה מה טוב.

בין כל הקבוצות הרבות הרבות בפייסבוק ישנו דף אחד שמחובר לאמהות במיוחד, דף שחושב איך לצפר ולהפוך את הקנייה שלנו לחסכונית יותר גם לילדים שלנו ולרגע לא שוכח אותנו ,האמהות, דף מאמא גורו.

אתר שהשיק כרטיס נהדר שמחזיר לי יותר (7% מערך הקנייה עצמה) 
ואני שידועה בתור קניינית ,כי קניות עושות לי טוב ומונעות קמטים,
הצטרפתי, חוץ מזה יש גם מתנת הצטרפות שווה במיוחד ספר לופה בסיסי(כבר שווה).

עלות הכרטיס 14.90 ש"ח (לשנה) ,למי שתהה אילו חנויות מקבלות את הכרטיס הנה הרשימה:

זארה!!! אדיקה!!!!(wowwwwwwwww) כפר השעשועים, הפיראט האדום ,אתר מאמא גורו וכו'......

הכרטיס הגיע אלי למשרד וכבר בשישי האחרון קניתי בו צעיף משי יפיפה.



רוצים גם?? הקליקו כאן והזמינו את הכרטיס המושלם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה