יום רביעי, 18 בינואר 2017

האקססוריז שעוטף אותי בחורף-רחלי סרוגים

חורף וקר , האזור שהכי חשוף זה בדרך כלל הצוואר, אם לא דואגים לחמם אותו הוא מיד נתפס,


זה לא נעים וממש לא נחמד , כי זה מיד משליך על כל הגוף, מי מאיתנו לא הסתובב עם צוואר תפוס???


זה מרגיש כאילו אין תיאבון וחולים ממש בקיצור לא  נחמד.


לכן בכל חורף אני דואגת להצטייד מראש בפריט לבוש אופנתי ,שכבש מזמן כבר מלא מלתחות,


הוא משדרג כל הופעה ממש בשנייה , הוא מגיע במגוון צבעים ,גזרות והדפסים וניתן להשיג אותו מבדים שונים,


כך שהוא בקלות יכול ללכת איתנו לאורך כל עונות השנה, אבל בעיקר בחורף.


אני מדברת על הצעיף ,שהפך להיות נפוץ בעיקר בחורף, הרשת מוצפת והחנויות מלאות במבחר דגמים ועיצובים, אבל אני מאוד אוהבת עבודות יד, זה הופך את זה לאישי יותר ייחודי יותר , שהרי אף עבודה לא תהיה דומה בדיוק לאחרת.

השנה הצוואר שלי מודה לי במיוחד על חימום עם הרבה סטייל, הצעיף החדש שלי מבית סרוגים סרוגים ,שניסרג באופן אישי ע"י רחלי המקסימה, אפשר לבקש כל צבע וכל שילוב ,ברגע שתשימו אותו תתרגלו לקבל הרבה מחמאות,
הצעיף ,צעיף צמר איכותי ,ארוך מספיק ,אני בחרתי אדום אש, מחירי הצעיפים אצל רחלי שווים לכל כיס ומה שבטוח כאלה לא תמצאו בשום חנות, זה בלעדי אצל רחלי.

הצעיף מחמם אבל אורירי כך שהוא לא חונק ויש סירקולציה של אויר, אני לא מזיעה בו .

אז אתם כבר מוכנים לחורף???? תחממו את הצוואר שלכם, תתקשרו לרחלי ,
מלבד צעיפים אצל רחלי אפשר להשיג כל דבר סרוג לעיצוב הצוואר ולעיצוב הבית, רוצים להתרשם הכנסו לדף של רחלי-כאן  ותישארו מעודכנים.....
וזה הדף האישי -כאן 















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה