יום שבת, 21 בינואר 2017

ללמוד איפור מקצועי אצל מיכל אברהמי

רק מישהו שבטוח בעצמו יכול לפרגן למתחרים וכזו היא מיכל אברהמי
שמנהלת מכללה מצליחה ללימוד איפור.

כשהגעתי לקורס האיפור של מיכל אברהמי ,לא ידעתי למה לצפות , בתור אחת שמתאפרת על בסיס יום יומי ,איפור עם נוכחות ,ספגתי לא אחת הערות שהיו ברובן גם הארות לגבי אופן האיפור שלי ,למרות שראיתי כמו הרבה בנות סרטוני יוטיוב של איך להתאפר ,אף פעם לא ממש הבנתי מה ,למה ואיך?????
מה לעזאזל עושים עם כל המברשות האלה.
ולמה צריך פריימר ואיך בדיוק מתמודדים עם כל כמויות האיפור שניערמות לי????

כשפגשתי את מיכל בסדנת האיפור מיד הרגשתי מן סוג של אנרגיה חיובית, מיכל משרה אוירה של רוגע ובטחון,למיכל ידע עשיר וניכר בתחום, ניסיון של 24 שנים כמאפרת ,את תחילת דרכה התחילה באיל מקיאז ואף למדה בניו יורק אצל טובי המאפרים, אל מקצוע המאפרת נשאבה מעולם הדוגמנות אליו השתייכה ועכשיו 3 שנים כבר מנהלת מכללה לאיפורבו היא מעבירה את כל (אבל ממש הכל ולא חוסכת שום מידע) את כל הידע שרכשה.
עפ"י מיכל איפור זה לא תורה מסיני , אמנם יש בה קשת רחבה של צבעים ,גוונים ותכשירים אבל לכל אחת מאיתנו תווי פנים מיוחדות ולכל אחת מאיתנו עור שונה.

מיכל נותנת לנו את הכלים הנכונים ויחד עם כל הידע שהיא דואגת להעביר לנו כל אחת ואחת יוצאת עם הבטחון להסתכל ישר למראה ולדעת שהיא יפה, כי רק שאנחנו בטוחות בעצמנו נגיע לתוצאות מדהימות שיגרמו לנו להסתובב כמו טווס ברחוב.

אצל מיכל תוכלו ללמוד קורס מקוצר בן 5 שיעורים אינטנסיבים עם הדגמות 
והתנסות בנוסף ללמוד התיאוריה,קורס שאוסף ומאגד בתוכו את כל מה שחשוב ,את הבסיס לאיפור מושלם ,טכניקות איפור שונות כמו מעושן ועוד,בקורס לומדים את חוקי האיפור (כן גם באיפור יש חוקים ),אנחנו לומדות איך "לבנות" את הפנים שלנו ,את השימוש הנכון בכל מברשת ומברשת ועוד...
הכיתות קטנות מה שנתן יחס אישי לכל אחת ואחת ,משיעור לשיעור הפכנו לכיתה מגובשת,מיכל חשפה בפנינו טרנדים ומוצרים חדשים ,למיכל גישה נעימה ביותר היא קשובה לכל אחת ואחת,כל שאלה מקבלת תשובה גם כשאנחנו לא בשיעור היא זמינה לתלמידות .
לצד הקורס הזה יש אפשרות לצאת לקורס מאפרת מקצועית ,קורס אינטנסיבי ומעשיר במיוחד ,קורס שהסיומו תוכלי להבטיח לך עבודה כמאפרת.

היום לאחר שסיימתי את הקורס בן 5 השיעורים אני מקפידה מאוד על שלבי האיפור בעיקר הבסיס ,אני יודעת מה נכון ומה לא מה מתאים למי והכי חשוב היום אני כבר מקבלת הערות מחמיאות.

אז תודה מיוחדת למיכל על הסבלנות והסובלנות ,על כל הידע שהיא תרמה לנו,על ההקשבה ,ההדרכה ,מיכל היא כמו עוגן בשביל כל התלמידות שלה,תמיד תהיה שם בשבילם בכל שאלה ,התלבטות וכו....

אז לכל מי שרוצה ללמוד איפור כמקצוע, או כסתם לידע אישי ,גם אם את מעולם לא התאפרת ואם את מאפרת מקצועית, מומלץ להירשם למכללה של מיכל אברהמי ותבינו על מה אני מדברת .

דף הפייסבוק של מיכל אברהמי -כאן

לכל המגיעה דרך הפוסט שלי 10% הנחה .

אמנם איפור זו אמנות אבל איפור תמיד ניתן לתקן!!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה