יום שני, 9 בינואר 2017

לרקוד את החיים בעוצמה-שירה רובינס

יש לרקוד ויש לרקוד!!!!

יש ריקוד איתני וריקוד מסורתי יש טנגו ויש סמבה יש גאז ויש מחול ויש אין ספור סוגים וסגנונות ויש ,תקשיבו היטב ,ריקוד כספורט מחטב.

יש שרואים בריקוד אהבה, אהבה למוסיקה, לצלילים אהבה לצעדים ויש מי שהוא כמו "שירה רובינס"  רואה בריקוד סוג של שליחות ,שעוזרת להרבה נשים ,מלאות רזות נשואות רווקות ובעיקר נשים עם רקע שונה מאחד אותן, הריקוד מעצים אותנו ויותר מזה ,עוזר לנו להפחית במשקל ולהתחטב,
כי ביננו מהרגע שבו אנחנו הופכות לאמהות אנחנו נוטות להזניח את עצמנו
ושמות אותנו אי שם מאחור, אחרי הבעל והילדים,אז לא עוד, מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל עצמך???

יש הרבה סוגי ספורט ולא לכל אנו מתחברות,יש מי שאוהבת ריצות ויש כמוני שאוהבות הליכות אבל כל ספורט דורש את הזמן , ההתמדה והכי חשוב את האהבה שלנו,משהו שנעשה מתוך אהבה ויביא לנו סיפוק ותוצאות.

זה הרי לא סוד ואפילו כתוב בתורה נפש בריאה בגוף בריא, וכדי להגיע לנפש אנחנו לא זקוקים להרבה במיוחד חוץ ממשהו שאותו אנחנו אוהבים,במקרה שלי ושל המון נשים הריקוד מהווה סוג של אנרגיה שמשפיעה באופן ישיר על הנפש ומצב הרוח שלנו.

הפעם הוזמנתי לבחון מקרוב שיטה חדשה ,שיטה שפותחה ע"י שירה רובינס,LifeDance , בתרגום חופשי זה ריקוד החיים, אנחנו ממילא חיים את החיים אז למה לא לרקוד אותם??!!

השיטה מבוססת על העצמה, חיבור והרמוניה בין הגוף ,הרגש והמודעות תוך ריקוד סוחף ואנרגנטי שכולו הנאה.

השיטה לוקחת את כל מה שקיים בריקוד ,בין עם סלסלה ,פלמנקו,ריקוד חופשי ועוד ומאחדת הכל תוך כדי הכנסת ביטויים מעצימים שמופנים כלפי כל אחת ואחת.

מי שהביאה את השיטה היא שירה רובינס לפני 8 שנים שעברה משבר בעצמה ומתוך אותו משבר היא קמה וצמחה ואת הבשורה הזו היא מנחילה היום ב-68 סניפים בכל רחבי הארץ,שירה , עושה סוג של שליחות בעבור כל אותן נשים בכלל ובפרט אלו הנחבאות לכלים, אלו שעברו משברים, אלו שחסרות בטחון ועוד...

מעבר לזה השיעור שניסיתי הוא מעין סוג של חוויה של שמחה ופורקן עם הרבה קצב ומצב רוח.

אני מתכוונת להירשם ואת????

מתוך האתר -כאן 

פייסבוק-כאן 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה