יום שבת, 18 בפברואר 2017

מולטי פוקל של גונסון ,מעניין מה סבתא שלי היתה אומרת?



כשאני שומעת מולטי פוקל קשה לי שלא לנדוד במחשבות ,לסבתא שלי ,שאז היתה רק בת 45 וכבר החליפה משקפיים בכל פעם שהיתה רוצה לראות דברים מקרוב/רחוק, כמו סבתא שלי מסתבר שיש רבים, שסובלים מ"זוקן ראייה" - הגורם העיקרי לכך נובע מסיבות פיזיולוגיות הקשורות לעדשה תוך עינית .
אם נכנס ולו לרגע קט לתוך עיניו של מי שסובל מזוקן ראייה,נרגיש את כל התחושות שעוברות עליו:




















ככל שאנחנו מתבגרים הגוף שלנו עובר הרבה שינויים פיזיולוגים ,אחד מהשינויים זה העיניים שלנו ,למרות השינויים הפנימיים שמתחוללים בנו 
היינו רוצים להמשיך ולהנות כמו שהיינו לפני השינויים .
כשהזמינו אותי להשקה של מולטי פוקל,חשבתי בלב "מעניין לי את הסבתא",
אבל כשהגעתי הבנתי שהקדמה הגיעה גם לכאן  וכבר אין צורך להחזיק 2 זוגות משקפיים ולהחליף בכל פעם וזה כבר לא ממש מתחבר רק לסבתא.




ג'ונסון & ג'ונסון, יצרנית עדשות המגע הכי מוכרות(גם אני השתמשתי בהן)  מציגים עדשות מגע מולטי פוקל,דור חדש וחדשני של עדשות  שמקנות ראייה אופטימלית, בלי תלות בגודל האישונים.
העדשה הינה יומית ,היא נקראית  MOIST MULTIFOCAL 1 -DAY ACUVUE 
העדשה משתנה בהתאם לשינויים הטבעיים של האישונים..


העדשה עשויה מהחומר  etafilcon A ונהנית מטכנולוגיית LACREON, המאפשרת לחלוח של העין מהבוקר עד הערב ותורמת לצמצום תחושת היובש בעיניים אצל המשתמשים בעדשות מגע.
לעדשות 183 סוגי עיצוב שונים שמתאימים לפרופיל של כל מטופל ומטופל לפי תיקון הראייה וגודל האישונים שלו.


מעניין מה סבתא שלי היתה אומרת על זה😉.




.
את העדשות ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות וברשת אופטיקנה
מחיר מומלץ  לצרכן: 250 שקלים לקופסא של 30 עדשות ו- 750 שקלים ל-4 קופסאות



לינק לסרטון עדויות אנשי מקצוע

לינק לסרטון טכנולוגיה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה