יום ראשון, 12 בפברואר 2017

קטשופ אוסם עשיר בכמות העגבניות.

כמו שבכל חבורת ילדים יש את הילד שהכי מוכשר במשהו מסויים,
גם בנבחרת הרטבים של אוסם הקטשופ עולה על כולם.
קשה לתאר איך היה נראה המטבח שלנו ללא הקטשופ,הודות לצבע האדום שלו שמוסיף טעם וצבע לכל ארוחה,הארוחה נראית הרבה יותר מזמינה.


הילדים שלי מוסיפים אותו לכל ארוחה ,לפתיתים ,לבשר,לתפו"א בכל צורה, לשניצלים בעיקר והיד עוד נטויה, בחורף אנחנו פותחים איתו את היום עם טוסט גבינה חם וטעים , בצהריים זה מלווה עם שניצל פריך ובערב עם פתיתים או ציפס, לפעמים נראה שהעיקר בכל ארוחה זה הקטשופ וכל השאר הם רק נילווים.



לי אין בעיה עם העובדה שהילדים שלי מוסיפים קטשופ,ההיפך הוא הנכון, אני יודעת שהקטשופ שמופק מעגבניות ,ולכן הוא עשיר במה שיש בעגבניה,בליקופן וויטמין C ועוד.....


בשוק קיימים כמה סוגי קטשופ של מספר חברות, אבל במבחן התוצאה
הילדים שלי תמיד בוחרים את האהוב והמוכר ,קטשופ אוסם כמובן.
ידעתם ,שקטשופ אוסם עשוי מכמות של 18 עגבניות ועשוי מרכיבים טבעיים בלבד,למעשה כמות העגבניות היא הגדולה ביותר בהשוואה לקטשופים אחרים ,אז באמת אני לא מתפלאת שהילדים שלי תמיד חוזרים ובוחרים שוב ושוב ,את קטשופ אוסם.

אז מה הפלא שהקטשופ הרוטב הכי אהוב!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה