יום ראשון, 5 בפברואר 2017

ככה ארגנתי לי שעה נוספת ביום.

כשאנחנו הופכים להורים אין דבר שיכול להכין אותנו ,גם לא מחכה לנו ספר הדרכה ביציאה מבית החולים, אנחנו משתמשים בידע הדל שרכשנו בחיים ולומדים תוך כדי תנועה, גם אם נתייעץ נמצא את עצמנו אובדי עיצות ,כי יש הרבה דיעות ועפ"י ניסיוני האישי , כל מקרה לגופו.

לילות בלי שינה, ישיבה שעות ליד המיטה ,רק לבדוק את הנשימה, האוכל חם /קר,הלבוש מספיק חם , גזים ,כאבי אוזניים,שיניים וכו'..... בקיצור מאותו רגע אנחנו חיים חיים כפולים ,שלנו ושלהם.

מצאתי את עצמי פועלת מתוך אינסטינקט ,מה מותר מה אסור, בדקתי שהשקע מכוסה ודברים קטנים לא יהיו בהישג יד ועוד..

כשהייתי צריכה לחזור לשגרת עבודה, כ"כ רציתי שיהיה לי כיס קטן ,כמו לקנגרו,לקחת אותם איתי לכל מקום לדאוג שלא יחסר להם כלום ולהפחית את דאגת המרחק.

תוצאת תמונה עבור תמונה של קנגרו חינם

האיזון הכ"כ מוכר שהיה לי עד לאותו רגע שהפכתי לאמא ,פתאום הופר, פתאום מצאתי את עצמי מג'נגלת בשטח לא מוכר, שטח מאוד תובעני, סביב מטלות רבות ,כשבנוסף התווספו אליו מטלות של גנים, בית ספר, חוגים ועוד...
ואני טיפוס שלא אוהבת שאחרים מנהלים לי את הזמן,זה הזמן שלי אז הגיע הזמן לקחת אחריות על הזמן שלי, על מה שנותר מהזמן , כי יש רק 24 שעות ביממה ,שלכאורה זה הרבה ,שהרי 24 שעות זה 1440 ד' ובמושגים של שניות זה 86,400 שניות.
אז על פניו זה נראה הרבה אבל בכל זאת לא מספיק.

תוצאת תמונה עבור תמונה של שעון מחוגים חינם
לפעמים הייתי מייחלת שתהיה לי רק עוד שעה ,אבל לצערי אין ,אז למדתי להתנהל נכון ולהאציל סמכויות דברים שהילדים שלי יכולים לבצע אני מטילה עליהם,זה מסוג הדברים שבשליטתי ,אבל יש דברים שלא בשליטתי, לדוגמא,
המתנה לנציג שירות (לפעמים בשביל בעיה פשוטה) ממש בזבוז זמן,
לפעמים הייתי ממתינה מעל 40 ד' לנציג ואז כשנציג היה עונה השיחה היתה מתנתקת😠.



בזק יצאו בשירות חדש ויעיל ,self service שירות שנועד להקל על הלקוחות שלה וחוסך זמן יקר, האתר נותן מענה והדרכה כיצד לפתור בעיות בנושאים שונים , החל מהקו הביתי ,חיבור לאינטרנט ,הבית החכם ועוד...
מדריך שמקצר לנו את זמן ההמתנה ודואג שלא נצטרך נציג,מהיום אנחנו פותרים את מרבית התקלות שלנו.

זה נכון שהחיים מאתגרים אבל כמה כייף וסיפוק יש שאנחנו מצליחים לעמוד ברובם!!!
היום עם השירות החדש של בזק אני חוסכת לי את שעת ההמתנה לדברים חשובים באמת כך שיצרתי לעצמי את השעה ה-25 .


ככה פותרים בעיות בעידן החכם!!!!











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה