יום רביעי, 15 בפברואר 2017

לראות סרט באוירה מושלמת-גלובוס מקס

אחד מדרכי הבילויים הכי מקובלים והכי נעימים,בכל גיל, בכל עונה ובעיקר בעונה הקרה,זה סרטים, אבל לסרטים יש אפקטים שדורשים צפייה באיכות מעולה כדי להנות ולהרגיש כאילו שאנחנו חלק מהסרט, לחוש את האוירה , המתח הדרמה כל זה מוסיף להנאה והפאן שיש בצפייה .



בשורה נפלאה לתושבי רחובות והסביבה , רשת בתי הקולנוע הגדולה בארץ,גלובוס מקס ,מתרחבת ומגיעה גם אליהם ,אחרי שנתיים נטולי קולנוע בעיר ,(לאחר סגירת קולנוע חן), המתחם כולל 6 אולמות חדישים שיופעלו 7 ימים בשבוע, חויית הסרט הופכת למושלמת הודות למערכות הסאונד המתקדמות בעולם  Dolby Atmos וכסאות נוחים ומרופדים, כל מושב מצוייד במקום לבקבוק השתייה שאותו ניתן לשלוף במקרה שבאים בזוג ורוצים מעט אינטימיות בלי חציצה.

אני הייתי שם וחנכתי את המקום , האוירה ועוצמת הסאונד היתה עוצמתית 
הכסאות הנוחות גרמו לי לשקוע בסרט מבלי תזוזה מיותרת (מה שקורה לי באולמות אחרים עד כדי שאני מאבדת ענין בסרט), כך שהתמקדתי כולי בסרט ונהנתי מהצפייה.

עכשיו נשארתי מלאת ציפייה שגם אצלנו בעיר תהיה מעין מהפכה קולנועית כזו...(אומרת בקנאה).







רשת גלובוס מקס מונה כיום 12 מתחמי בתי קולנוע בכל רחבי הארץ, ובכוונת הרשת להגיע בעתיד ל- 18 מתחמי בתי קולנוע מפוארים בפריסה ארצית. בתי הקולנוע בקניון עופר רחבות יפעלו בין השעות  10:00 - 24:00 , בממוצע יתקיימו בין 25-30 הקרנות סרטים ביום. כמו כן החברה מפיצה סרטים ומייצגת בישראל את חברות וורנר יוניברסל, פאראמונט וסרטים עצמאיים נוספים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה