יום שבת, 18 במרץ 2017

חום יולי אוגוסט מעולם לא היה צונן וטעים כל כך.

שניה לפני שהקיץ יגיע במלוא החום ,היובש אבל עם הרבה פאן ,שמש,שיזוף ים ובריכה,הוא מביא הרבה טעמים נפלאים של גלידות וקרטיבים.

חדשות צוננות לגמרי טעימות ילוו אותנו בקיץ הקרוב, אמנם עפ"י כל התחזיות הולך להיות קיץ חםםםםםםםם,אנחנו מחפשים כל דרך מקורית ל"התקרר" ,זה ממש מצחיק שבחורף כל כך קר ואנחנו מייחלים לקיץ ואז כשהוא מגיע אנחנו מחפשים כל דרך לצנן את הגוף חיצונית ופנימית.

שטראוס היא אחת החברות המובילות בתחום הגלידות ,הם דואגים לקרטיבים וגלידות מרעננות,בצורות ומותגים שאהובים על ילדים ,אבל יחד עם זאת לא שוכחים אותנו המבוגרים, עם טעמי גלידות משובחות.

הקיץ יבקרו במקררים שלנו צבי הנינג'ה וגיבורת העל,קרטיב בטעם פירות מרענן ,גם טעים וגם עם דמויות אהובות על הילדים ,בנוסף בכל אריזה יחכה להם מתנה מקסימה-בובת צב נינג'ה או צמיד גיבורת על.


שלגוני הילדים נושאים תו תזונתי "במיוחד לילדים" ,הם מכילים עד 110 קלוריות למנה ,עד 3 גרם שומן רווי ועד 20 גרם סוכר,בנוסף השלגונים עשויים מחומרי טעם וריח וצבעי מאכל טבעיים בלבד!
המרקם שלהם מעולה והקרטיבים אינם קפואים למאכל ,מזכירים מאוד סורבה טעים.

בקטגוריית הגלידות ,תמצאו את הטעם האהוב שהיה אפשר למצוא עד היום רק בשלגונים,שוקו שוקו ושוקו בננה.
גלידה זה הקינוח האולטימטיבי,שאוכלים בכל עונה ובעונת הקיץ בעיקר.
טעם הגלידה משובח ואוורירי, טעם הבננה חזק וטעים, סירופ השוקולד מוסיף המון .

אז הולך להיות צונן טעים ומרענן הקיץ הזה, זה יפתור לנו את בעיית החום אבל לא את בעיית קרינת השמש,בשביל זה תצטרכו למרוח קרם הגנה.
Perfect summer





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה