יום שישי, 24 במרץ 2017

כייף לבשל עם סדרת הסירים של גיל חובב

פסח זה זמן נהדר לחדש ולהתחדש ,כי חוץ מאביב ופריחה אנחנו אוהבים לחדש בגדים וכלים, הסירים מהווים חלק חשוב בכל מטבח ללא קשר לעידה. גם בסירים יש איכותיים ויש פחות, תשאלו את אלה שמתעלפים למראה סיר איכותי ,כולם יגידו לכם שסיר איכותי מחזיק מעמד שנים ואפילו עובר בירושה (חחחחח נשבעת).

כמובן שסיר זה רק אחד מכלי המטבח הנדרשים בכל מטבח שמבשלים בו וכמובן שסיר זה שם כולל להמון סוגים וגדלים ,אז איך יודעים מה ?



כששף וותיק ואמין כמו גיל חובב ממליץ ואפילו מטביע את חתימתו בשולי הסיר זה נשמע מבטיח, גיל משמש כפרזנטור של סדרת המחבתות והסירים המיוצרים באיטליה "הסדרה האיטלקית שלי".




סירי בישול איכותיים ויותר מזה בריאיים, הם בעלי ציפוי ייחודי של אפקט אבן( וגם נראים כך), שמוחזק במינרלים טבעיים קשים
מה שמאפשר לבשל ללא תוספת שמן ,מה שלא פוגע בטעם ואפילו חוסך קלוריות מיותרות.
הבישול מתפזר באופן אחיד והאוכל אינו נדבק לסיר ,מה שחוסך אח"כ שפשופים מיותרים (אפרופו פסח ), עיצוב הסיר כ"כ מושקע שאפילו המכסה בעל יתרונות , ידית המכסה רחבה ונוחה לאחיזה מלאה ,הבישול בסיר הוא חוויה בפני עצמה ונראה שכל בישול הולך להצליח עם הסיר הזה.
עם סדרת הסירים הללו גם מי שלא אוהב לבשל הולך להתאהב במטבח.
אני בהתחלה נבהלתי מגודלו של הסיר ,אבל כשבישלתי נהנתי ,כל חלק באוכל קיבל את המקום שלו ויחד עם צבעי הסיר הכל הפך לציור הרמוני יפה וטעים.
אני הכנתי קציצות עוף נהדרות עם תחתיות ארטישוק .








חג שמח
*** בשיתוף דיינרס- המבצע תקף לכל כרטיסי האשראי



קישור לתוכנית ששודרה בערוץ האוכל ובערוץ 10, סדרה בת 8 פרקים בשם "לאון אל דנטה"  עם השף ליאון אלקלעי בה נעשה שימוש בסדרה האיטלקית של גיל חובב:  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה