יום שבת, 4 במרץ 2017

האירוח עלינו האוכל על יאמי.

בוקר שישי תמיד היה יום לחוץ מבחינתי, אומנם אני אוהבת אותו כי זה היום היחיד שאני לא הולכת לעבודה אבל מצפה לי עבודה אחרת, עבודת נקיון הבית והבישולים שנמשכים עד הרגע האחרון,לפעמים אני משוועת לקצת עזרה בלי פשרות ואם אפשר גם לא יקר,כך שאני יוכל להתפנות לנקיונות שלי.

אוכל של בית ,זה אוכל שאנחנו מכניסים בו חוץ מתבלינים שאנחנו אוהבים ,גם הרבה אהבה והשקעה,אבל 
מי מאיתנו לא שוקעת לפעמים ולא בא לה לבשל ? לי זה קורה בעיקר בחורף ,כשקר וקשה לי לקום מהספה, אבל נמאס כבר מהמזון המהיר או מבישולי האינסטנט ועידן האינטרנט מציע כל כך הרבה תחליפים שעוזרים לנו לשלב בין קריירה להורות בלי רגשות אשם,אז מצאתי פתרון יעיל וזמין גם לימים לחוצים ולאלה שקצת פחות, גיליתי אתר מעולה שגרם ועזר לי להבין ,שאין צורך להתפשר בין איכות לטעם, מעכשיו אפשר להנות מארוחה ביתית גם בלי להיות שף ואפילו בלי לקום מהספה, אתר יאמי ,אתר שמאגד בתוכו אוסף של בשלנים איכותיים עם תפריטים מגוונים של מטבחים שונים מהודו דרך אירופה ,אפריקה וגם אסיה.

האתר עצמו כל כך פשוט ונוח ,נגיש לכולם ,נכנסים לאתר ,מדפדפים בתפריטים ,כאילו היינו במסעדה אבל בניגוד למסעדה כאן זה נעשה בנוחות שלנו מהבית שלנו ואין צורך להיות מתואמים לשעות הפתיחה והסגירה במסעדה וכאן אפשר להביא את הילדים וגם אם הם לא רוצים לאכול עכשיו אפשר להניח בצד ,  בוחרים , מזמינים , משלמים והמשלוח בדרך אליכם,


באתר אפשר גם להתרשם מכל תבשיל באמצעות תמונה שצילם הבשלן.
גם מי שבענין של אוכל בריא יותר,טבעוני יוכל למצוא מענה באתר.

גם אני הזמנתי משם  ואמרתי שלום לרגשות האשם, כי האוכל שבחרתי היה האוכל המוכר והאהוב, שאותו אנחנו אוכלים במשך כל השנה ,כמו שניצלים ,קובה אדומה אורז לבן, מוקפץ ועוד....הכל הגיע בול בזמן,ארוז ,חם וטעים,בנוסף גם קיבלנו בונוסים טעימים,הילדים אהבו ואכלו ,את מה שנשאר השארתי למחרת.
אני הזמנתי אצל אביטולה המקסימה

בואו ותראו מה הזמנתי,חבל שריח לא ניתן להעביר😂










המחירים באתר שווים לכל כיס ,שיהיה בתיאבון !!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה