יום חמישי, 30 במרץ 2017

רשת אופנה צבעונית וצעירה מגיעה לאשדוד

הדרום אולי אדום מהפרחים והפריחה של הפרג, אבל אני אדומה מקנאה שבנות הדרום הולכת להנות ולהתלבש בסטייל ובמחירים ממש מעולים!!!

מי שמכיר אותי יודע כמה שאני אוהבת סטייל, זה בדם שלי ,למרות שהארונות שלי מלאים בבגדים ,נעליים ותיקים אני בחיים לא יסרב להגיע להשקת רשת אופנה עם בגדים יפים.

בשבוע הבא אני מגיעה לביג פאשן באשדוד, לבחון מקרוב ולפנק את המלתחה שלי לכבוד הפסח, רשת האופנה המובילה לנשים ולצעירות GONG נותנים יריית פתיחה ופותחים באופן חגיגי ורשמי את אחת מחנויות הרשת המצליחה.

ברשת ניתן למצוא פריטים צבעוניים וקלילים שמתאימים לאביב ולקיץ הקרוב,(צבעי הפסטל והגלידה ,כמו ורוד ,תכלת ולבן), פריטים ייחודים עם הרבה סטייל ופאשן, אבל במחירים נוחים ושווים ,
למעשה טווח המחירים נע בין 10-100 ש"ח ,מחיר ממוצע של שמלה,חולצה או מכנסיים נע בין 30-50 ש"ח.



ניתן למצוא ברשת בגדי קז'ואל ועד לבגדי ערב, בייסיקים ועוד....
קולקציית הקיץ מתאפיינת באקלקטיות רבה ,בנוסף הקולקצייה ברשת מתחדשת אחת ליומיים ופונה לנשים ונערות.

ברשת ניתן למצוא גם אופנה משלימה ואקססוריז שאותם ניתן להתאים לכל בגד ובגד .

אז מי אמר שהדרום הוא רק אדום???? הדרום הולך להיות צבעוני כבר מ-4.4.

תבואו תביאו חיבוק ותגידו שלום.💘



בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/gong.fashion/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה