יום חמישי, 2 במרץ 2017

מועדון הגריי אוהב ילדים

במהלך השבוע אין לי כ"כ הרבה זמן איכות עם הילדים שלי,

כי בחצי היום הם לומדים ובחצי השני גם לומדים חחחחח,

האמת שאנחנו ממעטים לצאת במהלך השבוע ,כי כולנו עסוקים, אז הזמן היחיד שמוגדר כזמן איכותי בלי לחצים של שיעורים וכאלה ,זה שבת ,
את מועדון הגריי שנמצא ממש קרוב אליי, אני מכירה ואוהבת,



קודם כל בגלל הקרבה הגיאוגרפית ושנית בגלל האוירה הכ"כ אינטימית ו"נוגעת" שיש במקום, בנוסף החומרים שמוצגים במועדון מגוונים מאוד ותוססים ,מתארחים שם מיטב האומנים , מזמרים ועד לסטנדאפיסטים ואפילו הצגות ומופעים מקסימים לילדים, בגריי אין מקומות שמורים ו/או מסומנים ,יושבים איפה שיש מקום פנוי, גם אם זה אומר לשבת ליד מישהו שאתה לא מכיר ,כי בגריי באים להנות .


במקום פועל ,להנאת הצופים ,בר שתייה ותפריט מגוון ועשיר ,גם ארוחות ילדים במחירים סבירים.









בשבת האחרונה בילנו הילדים שלי ואני במופע מקסים של שימי אטיאס -אומן החושים שהיפנט את כל היושבים מהקטנים ועד לגדולים במופע של קסמים ,להטוטים וקריאת מחשבות,טריק או לא היינו מוקסמים,(פליט ריאלטי- אורי גלר ,גולדסטאר) שאירח את טילטיל פליט ריאלטי בעצמו ,טילטיל לקח חלק פעיל במופע והילדים שזיהו אותו מהשרדות שיתפו איתו פעולה



בימים של מופעי ילדים נפרשת מחצלת גדולה ממש קרוב לבמה ,האומנים דואגים לשתף את הילדים והילדים משתפים פעולה.
ההורים יושבים בנחת בכסאות בזמן שהילדים יושבים בשקט קרוב למופע,
כך יוצא ששני הצדדים נהנים.

ללוח המופעים-כאן 

מועדון הגריי -החרושת 2 יהוד מונוסון.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה