יום שבת, 18 במרץ 2017

יאמי מאמי-כמה קל להכין הודות לסדנא של סאלי

הפעם אני רוצה לפרגן למישהי שהפכה להיות חברה ,מסוג האנשים שאתה שמח שיש פייסבוק, כי אחרת הייתי מפספסת אותה!!!!!

היא מוכשרת, בשלנית ואופה מדהימה .

לפני שבועיים בערך לקחתי חלק פעיל בסדנת בישול מדליקה וטעימה , כאחת שגדלה בבית של שילוב עידות, גדלתי על מאכלי שתי העידות ,של אמא טריפולטאי ושל אבא עיראקי, לכל עידה האוכל האופייני לה,
ואני איזה כייף לי בוחרת מה שאני אוהבת ולפעמים גם לא צריך לבחור ,רק לאכול.
יש לא מעט מאכלים שאני חושבת "אוף כמה הם מסובכים" לפעמים זה מונע ממני לנסות,כמו למשל הקובות שהכי מזוהות עם העיראקים,הקובות המתוקות עליהן גדלתי ,אותן הקובות שמזכירות לי בדמעות את בית סבא בכל שישי עם מנת אורז ,רק אני והוא יושבים וסועדים.

קודם כל ,מיקום הסדנא היה בבית המקסים של הדס, שהיא אישיות בפני עצמה  ,מולטי טאסיקנג אמא ו............ (קצרה היריעה).
הסדנא הועברה ע"י הבשלנית המדהימה ,סאלי פיטוסי-בעלת אתר המתכונים יאמי מאמי סאלי מעבירה את הסדנא בצורה כ"כ מפושטת וברורה ,הכל בסבלנות וחן, מדגימה עוברת בין כולן אחת אחת, הסדנאות שלה מועברות בקבוצות קטנות, מה שמהווה יתרון גדול ,כי אז הכל מובן וברור יותר.


אני אמנם לא ישתף אתכם במתכונים, כי המתכון לא כ"כ שווה בלי הטיפים שסאלי שוזרת בצורה מקצועית תוך כדי ההדגמה, אז למדנו ,צחקנו ,טעמנו אכלנו והכי חשוב יצאנו עם הרבה טיפים כיצד להשתמש בסולת ואיך אותן קובות לא התפרקו לנו בבישול.



סאלי את מדהימה,כבר בשבוע שלאחר בסדנא ניסיתי בבית את כל הטיפים ויצאו לי קובות משגעות.



אצל סאלי ניתן ללמוד לא רק תבשילים ,אלא גם מתוקים ומאפים שווים!!!
תרשמו לסדנא ותבינו (תרתי משמע) על מה שאני מדברת,תודו לי אח"כ.


























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה