יום שבת, 4 במרץ 2017

מגבונים לניקוי עור הפנים בניחוח אשכולית של Neutrogena

עור הפנים שלנו יודע עלינו כמעט הכל,זה ניכר עליו,אם אנחנו במתח ,דאגה,נטולי שעות שינה, במחזור ,אם שתינו מספיק ואם לא,אם אנחנו שמחים וכו'...

עור הפנים שלנו הוא הראשון שניזוק מפגעי אקלים,מפיח עשן ואפילו השפעות פנימיות.

לכן חשוב לרענן ולנקות את עור הפנים ,חוץ משתיית מים מרובה ושינה מועילה, חשוב להסיר את הלכלוך שמתיישב לו בנחת על הפרצוף שלנו מידי יום,אם זה איפור ,פיח ועוד...

ברגע שנתחיל לנקות ולשמור עליו הוא יהפוך עורו ויהיה לנו BFF  מקסימה ומאושרת.
את מוצרי ניוטרג'ינה אני אוהבת ומכירה מאז היותי בגיל ההתבגרות ומאז הם מלווים אותי, אני סומכת עליהם, העור שלי לא דוחה אותם ומגיב אליהם בצורה מוצלחת.

כל ערב לפני השינה העור שלי עובר תהליך ניקוי ורענון ,מסירה את כל תלעות היום וכל האיפור,כדי שנקבוביות העור שלי לא יהיו חסומות ויוכלו לנשום בקלות ,אבל לפעמים אין לנו כוח לכל התהליך הארוך של הניקוי וכל שאנחנו רוצים זה להניח את הראש ולישון ,במיוחד למיקרים כאלה השיקו ניוטרגי'נה את מגבוני הניקוי בריח האשכולית הרעננה , 



שמסייע במניעת פצעונים ,המגבונים בניגוד למגבונים אחרים שניסיתי,רכים יותר ,מרעננים יותר,קשה שלא להרגיש בריח האשכולית המרענן והנעים,זה מקנה לעור תחושת רעננות נקייה.



המגבונים מיועדים לניקוי עור הפנים בלבד ולא מהעיניים.
מחיר מומלץ 29.90 ש"ח ,החבילה מכילה 25 מגבונים.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה