יום שבת, 11 במרץ 2017

Shall We Dance? לרקוד מהלב-שרון גרוסמן

אין מה לעשות איתה היא רק רוצה לרקוד!

איזה כייף לראות אנשים שעוסקים במה שהם אוהבים ועוד יותר שהם בעצם
עוזרים לאנשים.
מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת לרקוד,פעם הייתי רוקדת פעמיים בשבוע ריקוד בקבוצה,היום אני רוקדת בעיקר בארועים משפחתיים או סתם בבית לפעמים, כי בריקוד יש הרבה מעבר לצעדים ,ריקוד משחרר אנדורפינים
ריקוד זה שם כוללני לכל כך הרבה סגנונות ,רומבה פסדובלה, טנגו,וולס ועוד....לכל ריקוד הצעדים האופיינים לו.
רובנו ,בעיקר בני גילי,גדלנו והתאהבנו בפטריק סוויזי בסרט ריקוד מושחת ,
ואף ניסינו לחקות אותו ,אני זוכרת כשהתחתנתי רקדנו ריקוד מקצועי אותו חיברנו דיי בעצמנו (שנינו ידענו לרקוד),


אבל יש הרבה שרוקדים בסתר ואוהבים לרקוד אבל לא כ"כ יודעים את הצעדים , אז יש להם סיבה לשמוח,
מעכשיו אפשר ללמוד אחד על אחד בזוג או לבד ,אמא ובת וכו'...סגנונות של ריקודים ,החל מהצעד הראשון באוירה אינטימית וחווייתית, אצל שרון גרוסמן ,מנהלת הסטודיו לריקוד "לרקוד מהלב", כשמגיעים לשם מבינים ששרון מביאה את אהבת הריקוד לתלמידים ,כך שיוצא שאנחנו רוקדים מהלב.





כשהוזמנתי לחוות את חווית הריקוד אצל שרון ,הסכמתי מיד ,כי אני אהבתי ,אוהבת ותמיד אוהב לרקוד ,אצלי הרגליים ,ברגע ששומעות שיר אהוב מתחילות לזוז מעצמן.

בתור מי שכבר למדה סגנונות רבים של ריקודים ,נהנתי לשוב ולטעום את חויית הריקוד,הפעם הבאתי את הבת שלי ,נויה שלי,רק בת 10 אבל אוהבת מאוד לשיר ולרקוד,יחד עם שרון שהכינה לנו כיראוגרפיה מדהימה לכמה שירים יפים שבחרנו מראש,למדנו ,צחקנו ורקדנו.
השיעור עבר כ"כ מהר ,כי ככה זה כשנהנים ,כשיצאנו נויה סיכמה ואמרה ,"אמא ,אני רוצה לחזור לכאן" וזה מבחינתי מסכם הכל!!!
מוזמנים לראות כאן, קטע ריקוד קצר של שרון ושלי .



אז איפה? 
סטודיו לרקוד מהלב רחוב התחיה 14 תל אביב.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה