יום שבת, 1 באפריל 2017

שילוב מתוק בין מתנה לערך מוסף!!!!

פסח מתקרב ונושף בעורפנו  (אולי כי היינו עם קשה עורף 😂), בין כל הנקיונות וההכנות , צריך לדאוג למתנות למארחת, כך זה נהוג , דרך מקסימה לומר תודה .

אבל גם תודה בדרך של מתנה אפשר לעשות עם הרבה סיפוק , מתנה עם ערך מוסף ,משהו שיעשה טוב וכייף לשני הצדדים ,הנותן והמקבל ובעקיפין גם לאחר,תחשבו על זה, מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בשביל מישהו?!
עכשיו יש לכם הזדמנות .

מי שמכיר אותי היטב ,יודע עד כמה אני מתחברת למיזמים שיש בהם נתינה לקהילה, זה מרגש אותי ואני תמיד נרתמת לעזור.

כבר יצא לי להכיר לא מעט מיזמים מהסוג הזה ,מיזמים ששמים להם לדגש ,
את הנושא הכ"כ חשוב ,קהילה ועזרה לאחר , אבל בצורה של שילוב כדי שהם ירגישו חלק מהחברה.

המיזמים פועלים כל השנה לשלב אוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים ועל זה אני מורידה בפניהם את הכובע, כן הם לא צריכים יום מיוחד או חגים כדי להיזכר לעזור לאחר.



באתר שילוב מתוק אפשר למצוא חבילות שי לחג הפסח , שילוב של משהו מתוק (פרלינים איכותיים) זרים שעושים מתוק לכ"כ הרבה אנשים.
יש אפשרות למארזים מוכנים ואפילו אפשרות להרכיב אותם בעצמכם בהתאם לתקציב שהקצבתם לכך.

בין השילובים שניתן למצוא באתר ,אפשר למצוא זרי שוקולד (מריר , לבן ,חלב) סוכריות גומי , שוקולד פרימיום, משלוחי פרחים, פירות, מתנות ליולדת ועוד...

הזרים מתאימים לכל גיל ולכל אירוע,חג, מסיבה או אפילו יום הולדת.

שילוב מתוק תורמת לקהילה באמצעות העסקת עובדים נפגעי נפש מעמותת אנוש.

שילוב מתוק מתחייבים לשירות יעיל ,מקצועי ומהיר ,הם מגיעים כמעט לכל מקום בארץ.
באתר תמצאו גם קופונים שווים שעומדים לרשותכם בזמן הרכישה.
הזמנות ניתן לבצע ישירות מהאתר או בטלפון 03-5050440.

חוץ מהשוקולדים המדהימים ,הכל מגיע ארוז בצורה מקסימה.



חג שמח



תגובה 1:

  1. לא ברור איך לא עשית בדיקה גם לאתר הזה שרוב מוצריו אם לא כולו מהממים אחד אחד! ובעל שירות לקוחות מדהים ביותר!

    http://www.simplysweet.co.il/

    השבמחק