יום שבת, 29 באפריל 2017

ללמוד את ארץ ישראל דרך משחקי ישראטויס

תנו לי כמה דקות ואני מביאה לכם סיפורים של ארץ ישראל היפה , ישראל שלי כמה שאני אוהבת אותה!!!

למרות כל המלעיזים , ארץ כ"כ קטנה עם המון מחזרים שרוצים דווקא אותה.

חברת ישראטויס השכילה והשיקה בדיוק בעיתוי מושלם, לקראת עצמאות 69 למדינה שלי, סדרה של משחקים ללמוד אתרים ,נופים ואיזורים בארץ, 
אני מוצאת את המהלך הזה כמבריק, זה דרך מקורית ומעניינת ללימוד הילדים את מה שקשור שבארץ הקטנה שלנו, דרך שממחישה ומראה מה שעוזר לתפיסה ולקליטה, את מה שלא הצליחו להעביר בשיעורי גיאוגרפיה משעממים וניתן ללמד בדרך של משחק.


המשחק הראשון זהו פאזל איכותי וצבעוני של מפת הארץ,עם נתונים ממש כמו באטלס של כמות תושבים דרכים מהירות כבישי אגרה ועוד...
שמות הערים והיישובים כתובים בצורה בולטת ,מנוקדת וברורה.
בפאזל שזורים תמונות נוף אותנטיות מוקטנות של הערים המרכזיות .
בנוסף המארז מכיל פוסטר של מפת א"י, הפאזל נמכר גם בשפה האנגלית.
מחירו לצרכן 49.90 ש"ח .




גם משחקי רביעיות האחד של א"י -  ערים ואתרים שונים בארץ.
והשני על עיר הבירה , ירושלים ,שחוגגת השנה 50 שנה לאיחודה.

בקלפים יזהו הילדים אתרים שביקרו בהם וכאלה שעוד יבקרו בהם.
המשחק מעולה , כי ילדים ניחנו בזכרון חזותי מעולה , זה מעניין ומסקרן ומפתח את ידיעת הארץ דרך תמונות.


המשחק מכיל 40 קלפים בעברית ואנגלית ומחירו לצרכן 24.90 ש"ח .
הדגל שלי הוא כחול ולבן אתמול היום וגם מחר-חג שמח !!!!


כל המוצרים הם פיתוח ישראלי כחול לבן ומיוצרים בארץ!

להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה