יום שישי, 28 באפריל 2017

נמלציק-הבית להורים ותינוקות בחופשת הלידה.

כאמא ל-3 ילדים מקסימים , אני זוכרת את חופשות הלידה והיום יותר מתמיד אני תוהה, מי זה המציא את השם המגוחך הזה למשהו שרחוק מלהיות חופשה?!
זוהי תקופה מאוד מורכבת , תקופה בה אנו מוצאות עצמנו יוצאות מהאיזון שהיינו רגילות אליו עד שנכנס הזאטוט הקטנ/ה .

בילד הראשון , אנחנו מוצאות עצמנו אובדי עיצות, כי עם כל העיצות מסביב אנחנו הכי מבולבלות,הזמן הזה שהוא ישן ואומרים לך לישון ,כי את באמת עייפה מהלידה ותשעת החודשים שקדמו לה, אבל דווקא בחופשה את הכי מחפשת חברה,לשבת , לפטפט לטייל ועוד...

ילדת?? מזל טוב!!! עכשיו מתחילה אצלך תקופה מרגשת ואם לומר את האמת לפעמים תרגישי מעט  בדידות,אבל חופשת הלידה שלך יכולה להיראות אחרת ולהיות כייפית יותר, אחרי שהתחזקת ואת מרגישה מוכנה מספיק לצאת עם התינוק , יש לי בדיוק את המקום עבורך ועבור הבייבי שלך, נמלצ'יק- הבית להורים טריים בחופשת לידה, רק מהשם אפשר להבין כמה שנחמד שם.

לפני שבועיים הושק מתחם פופ-אפ חדש וייחודי ,מתחם שמספק תכנים והפעלות להורים ותינוקות תושבי תל אביב בעלות מינימלית של 5  שח (למחזיקי כרטיס תושב) , במקום יועברו פעילויות ,הרצאות ,משחקים וסדנאות.

אמנם יהיו כאלה שירימו גבה ויגידו אבל בקניונים זה בחינם??? זה נכון אבל מה ששונה, חוץ מהקרבה לים והאויר הצח, בקניון זה המוני מידי ,בנמלציק הפעילויות מועברות בקבוצות קטנות ע"י רישום מראש.


העיתוי הפתיחה מושלם, למי שילדה או שקריבה ללידה ,מזג האויר הנעים והחמים מוציא הרבה מטיילים את נמל תל אביב , שם ניתן למצוא אויר צח בגלל הקירבה לים, בנוסף פזורים במקום מסעדות וחנויות נעימות. 

נמלציק נמצא בביתן 14 באיזור יריד המזרח בנמל , רחוב התערוכה 3
מול גלידה מונטנה , הפעילויות יתקיימו בימים ראשון,שלישי וחמישי בשעות 10-14 .
מחיר הכניסה לנמלצ'יק הינו סימלי -15 ש"ח ,למחזיקי כרטיס העיר דיגיטל 5 ש"ח.
הכנסיה מותנת בהרשמה מראש .



מזל טוב ממני וחופשה נעימה ומהנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה