יום שלישי, 25 באפריל 2017

לצעוד בתוך הים ביבשה -המצפה התת ימי

לפוסט הבא אני אבקש מכם להצטייד בשנורקל ,קחו אויר ובואו נצלול.....
תמיד רציתי לצלול למעמקי הים ,לגלות ספינות טרופות , להיאחז בסנפיר הכריש ממש כמו בסרטים(טוב עזבו אני מושפעת יותר מידי מהסרטים) , אבל דמיון לחוד ומציאות לחוד, במציאות אני מאוד פוחדת, איזה מזל שעכשיו אני יכולה לצלול בלי לפחד שלא יהיה לי אויר או פחד מיצורי הים.

תמיד חשבתי שרק בסיפור התנ"ך ניחצו מי הים לשניים ובנ"י עברו ביבשה 
בתוך הים, אבל כשהגענו למצפה התת ימי צלחנו את קרקעית הים האדום ,כשאנחנו מוקפים במים וחיות ים אבל נשארנו יבשים, הודות למנהרה החדשה שהוקמה.

אילת ניחשבה תמיד ועדיין לעיר התיירותית של ישראל, עיר משופעת באטרקציות, מהסוג החדש ,הנועז המגניב ,לצד האטרקציות הישנות והמוכרות שאנחנו בתור הורים גדלנו עליהם.

הם אולי ניחשבות לוותיקות אבל הן תמיד ישארו בבחינת מאסט!!!
משהו בסגנון חובה לראות ולבקר ואם לא, אז יש לך "חור" בהשכלה.


עולם חיות המים הוא עולם מסקרן ומעניין, עולם שוקק חיים של בעלי חיים וצמחים ,עולם שלצערי הולך ונכחד, עולם שמושך אליו המון צוללנים ,חוקרים ואפילו במאיי סרטים.

המצפה התת ימי נותן מענה לפגוש בטבע שחי מתחת למים מבלי לפגוע בהלך החיים שלהם, ממש לצפות בהם במרחק נגיעה ,כשרק זכוכית מפרידה.

זו גם האטרקציה הנגישה הראשונה של העיר אילת.

כמובן שעם השנים האטרקציה עברה שינויים ותוספות מעניינות ואפילו דיי נועזות, כמו בריכת הכרישים המדהימה, אחרי שהפחידו אותנו בסרט מלתעות אין אחד שלא עוברת בו צמרמורת רק מלשמוע את השם כריש!!
כאן תוכלו לדעת ולהרגיש ,איך זה מרגיש לפגוש כריש, הודות לבריכת הכרישים הגדולה שהוקמה בשנה האחרונה, הצפייה בחיה שמרבינו פוחדים ממנה עוברת בשלום  , למרות שלשבריר שניה נראה כי הם קולטים אותנו בזוית העין.

אח"כ נהנו הילדים מצפיה בדגים נדירים אפילו את נמו החמוד פגשנו, בשונית האלמוגים המדהימה, אפילו הם נהנו לראות כיצד מאכילים את צבי הים (שנמצאים בסכנת הכחדה), גם סקרנות פתיחת הצדפות וגילוי הפנינה היה מעורר השראה.
מה שעוד אהבתי באטרקציה , זה שהיא האטרקציה הנגישה הראשונה בעיר אילת.


בנוסף אם רוכשים כרטיס דרך האתר ,אז ראשית נהנים ממחיר מופחת והכניסה היא ל-3 ימים רצופים , כך שאם לא הספקתם או בא לכם שוב ,אתם יכולים להגיע ללא תשלום נוסף.


רוצים לקרוא עוד, לרכוש כרטיסים מוזלים ?! הכנסו לכאן!
יצאתם כרישים!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה