יום ראשון, 14 במאי 2017

לצעוד לחופה בנוחות

לג' בעומר , זהו תאריך שלא רק ילדים מצפים לו ,היום ערב לג בעומר נפתחת באופן רישמי עונת החתונות, הרבה זוגות מחכים לתאריך המיוחל, הם מתכוננים ליום שעליו חלמו ,סוגרים אולם , חליפות, די גי, אוכל 
שהם פרטים מאוד חשובים , אבל יש פריט שהרבה זוגות ובעיקר נשים נוטות להמעיט בחשיבותו ,אלו הנעליים שמלוות אותנו ברחבת הריקודים עמוק אל תוך הלילה שלנו, נעל שאמורה להיות יפה אבל מעל לכל נוחה.


מכירות את זה שאתן רוכשות נעל מדהימה בחנות ,מודדות והיא מושלמת ,מונחת כמו כפפה , אנחנו כמובן לא מתאפקות ורוכשות וכבר מפנטזות על ההופעה ש"נדפוק" על הריקודים הסוערים אל תוך השעות הקטנות, אבל תמיד מוצאות עצמנו רוקדות יחפות או עם נעלי האצבע........

 אנחנו הכי יפות שנוח לנו !!!
שנייה לפני שאת מכתת רגליים בקניונים ובאתרים רשתיים 
לחיפוש אחר הזוג המושלם , כזה שיהיה גם וגם, יפה ונוח , 
מרשים ונעים, יש לי בשורה בשבילך,
תפסיקי לחפש, ב FLY FOOT 
תמצאי את כל המכלול , מגוון רחב של של נעליים וסנדלים המיועדים 
לכלות,נעלי עקב שילוו אותך לאורך כל הערב,
בלי צורך להחליף אותן , נעל נוחה ויפה.

קולקציית הקיץ מבית FLY FOOT מתאפיינת בטבעוניות שלה, נעליים איכותיות ללא רכיבים מן החי, הקולקצייה עשירה ומתאימה לסגנונות שונים.
חלקה העליון של הנעל עשויה מחומר שנקרא דרבי-חומר שעשוי פוליאוריטן ,חומר עם תכונות שמקנות לו יתרון , הוא לא נמתח לא מתקמט ו"זוכר" את צורת הרגל, חומר שמיובא מאיטליה בבלעדיות לנעלי FLY FOOT .





בקולקציה הירוקה מגוון רחב של דגמים, ניתן להתרשם באתר החברה https://flyfoot.co.il/

נעלי פלייפוט נמכרים בחנויות הרשת ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. המחירים המומלצים לצרכן הינם ברשת פלייפוט בלבד. החברה מעניקה הנחה של 10% על המחירים המומלצים בחנויות הרשת, לחברי המועדון ומצטרפים חדשים.


טלפון: 1-700-700-214 אתר החברה: http://flyfoot.co.il/ https://www.facebook.com/FlyFootGroup/?fref=ts


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה