יום שבת, 27 במאי 2017

קיץ בטוח ברשת אפריל ,עם תחליב ההגנה מקרני השמש

אני אוהבת את הקיץ על אף החום , היובש והלחות, אבל עם כל האהבה הגדולה שלי לקיץ ,לים ,לאויר החם,לשמש לפאן אני מודעת לסכנות של קרני השמש, על הזדקנות העור ,הכתמים הפיגמנטציה , נזקים לטווח קצר ולטווח הארוך, לכן מידי שנה אני מצטיידת בתחליבי הגנה ומשתדלת ללכת לבריכה ולים בשעות בהן הקרינה ניחלשת וגם אז אני לא שוכחת למרוח תחליב הגנה,אבל השוק מוצף היום בהמון תחליבי הגנה ,לפני שרוכשים תחליבי הגנה חשוב לדעת כמה דברים חשובים כמו:

האם התחליב עמיד במים?
רמת ההגנה? והאם הוא מסנן קרני UVA ו UVB ,כי כבר אחד מהם לא מספיק.
רמת ספיגה?
עומד בתקנים האירופאים המחמירים?

השנה עשיתי מנוי לבריכה מה שמחייב תחליב הגנה מעולה ,כזה שנישאר גם אחרי חצי שעה של שחייה, כזה שניספג טוב, נמרח טוב וגם שיהיה נוח ,
עם כל הכבוד לספרי הגנה אני יותר בעד תחליב ,כי בספריי יש הרגשה שחלק מההגנה ניעלם באויר תוך כדי התזה, בתחליב אנו יודעים בוודאות שזה נספג ונמרח.

רשת אפריל שמתמחה במוצרי טיפוח ,קומטיקה ובישום ,מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה את APRIL SUN,תחליב היפואלרגני להגנה מפני השמש,
התחליב שמגיעה בטיובה נוחה לשימוש ולאפסון בתיק, מכיל ויטמין e וויטמין B  ,שדואגים להעשיר את העור ברכות וגמישות.
התחליב הוא בעל הגנה אופטימלית הוא מכיל הגנה ל-2 סוגי קרני השמש UVA+UVB ומעל לכל עומד בתקנים האירופיים המחמירים.
הוא מעולה לבריכה ולים והריח שלו מפיץ ניחוח פרחוני ונעים.

כמובן שניתן להשיג ברשת אפריל ,מחירו לצרכן 39 ש"ח לשפורפרת של 200 מ"ל ,עכשיו הוא במבצע 29 ש"ח בלבד.

אז שלא ימרחו אתכם , לכו תתמרחו ,שיהיה קיץ נעים שימרו על עצמכם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה